صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش یک هزار نفری مسئولان کانون های مساجد گیلان در دهه فجر برگزار می شود

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان از برگزاری همایش یک هزار نفری ائمه جماعت، اعضای هیئت امنا و مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد همزمان با ایام الله دهه فجر در مصلی امام خمینی(ره) رشت خبر داد. حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان و رئیس کمیته مساجد […]

کد خبر : 830 | 5:20 ب.ظ | ۹ بهمن , ۱۳۹۱

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان از برگزاری همایش یک هزار نفری ائمه جماعت، اعضای هیئت امنا و مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد همزمان با ایام الله دهه فجر در مصلی امام خمینی(ره) رشت خبر داد.
حجت الاسلام سلیمان پورابراهیم، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان و رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل حاضر، به خبرنگار شبستان گفت: در عصر حاضر که در راس هجمه های فرهنگی دشمن قرار داریم باید دستاوردهای انقلاب را بری نسلی که آن را ندیده و درک نکرده اند به درستی تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگوی همه آزادیخواهان جهان شده است، افزود: باید ارزش های این انقلاب برای جوانان ما بازگو شود تا بدانند همه پیشرفت های امروز کشور مدیون رشادت‌های شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است.

حجت الاسلام پورابراهیم در ادامه به تشریح برنامه های کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان اشاره و بیان کرد: جشن انقلاب در ایام الله دهه فجر به همراه سخنرانی پیرامون انقلاب و دستاوردهای آن و مسائل روز در اکثر مساجد استان برگزار می شود.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی مسئولان کانون های تازه تاسیس مساجد خبر داد و اظهار کرد: همچنین یک هزار نفر از ائمه جماعت، اعضای هیئت امنا و مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این همایش حضور دارند.

رئیس کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان ادامه داد: این همایش چهارشنبه(18 بهمن) با حضور آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و حجت الاسلام سلیمانی، رئیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار می شود.

وی به برگزاری کارگاه های آموزشی در 70 کانون روستائی با موضوع مشاوره خانواده و رابطین مساجد و مدرسه اشاره کرد و گفت: ساماندهی و تاسیس هسته های پژوهش در کانون های مساجد استان، برگزاری طرح های مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی توسط کانون های تخصصی در سطح استان، برگزاری مسابقه پیامکی امیر مهر و برگزاری مسابقه کتابخوانی انقلاب اسلامی از دیدگاه شهید مطهری از دیگر برنامه های کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان است.

حجت الاسلام پورابراهیم از افتتاح 34 کتابخانه مساجد در طول این ایام خبر داد و اضافه کرد: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، اهدای کتاب و قرآن در طول ایام، افتتاح کانون، اهدا وسایل تبلیغاتی و سرمایه ای به کانون های فعال از دیگر برنامه های این ایام است.

وی با اشاره به بیمه شدن 40 نفر از کتابداران و مسئولان کانون های مساجد در این ایام، تصریح کرد: تجلیل از 34 کتابدار استان، اهدای نرم افزار کتابخانه ای مهر مساجد، بازدید از کتابخانه های استان، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی و برگزاری نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه های این ایام در سطح کانون های مساجد استان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد