صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مسابقه های ورزشی دهه فجر برای دو هزار دانش آموز گیلانی برگزارمی شود

رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان گیلان گفت : مسابقه های ورزشی دهه مبارك فجر با شركت دو هزار دانش آموز گیلانی برگزار می شود . مسابقه های ورزشی دهه فجر برای دو هزار دانش آموز گیلانی برگزارمی شود

کد خبر : 835 | 9:39 ق.ظ | ۱۱ بهمن , ۱۳۹۱

رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان گیلان گفت : مسابقه های ورزشی دهه مبارك فجر با شركت دو هزار دانش آموز گیلانی برگزار می شود .
مسابقه های ورزشی دهه فجر برای دو هزار دانش آموز گیلانی برگزارمی شود

‘ بختیار میرزایی ‘ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی مسابقه های مختلف ورزشی را برای این تعداد از دانش آموزان در نظر گرفته است .

وی اظهار داشت : این تعداد از دانش آموزان دختر و پسر مقاطع راهنمایی و متوسطه در شش رشته ورزشی شامل تنیس روی میز ، فوتسال ، والیبال ، بدمینتون ، شطرنج و هندبال با هم به رقابت می پردازند .

وی در رابطه با برگزاری مسابقه های ورزشی ویژه فرهنگیان در ایام الله دهه فجر خاطر نشان كرد : مسابقه های ورزشی تنیس روی میز و مسابقه عكاسی با عنوان انقلاب اسلامی و ورزشكاران در روزهای شانزدهم و هفدهم بهمن ویژه فرهنگیان برگزار می شود .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد