صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته تزئینات شهری ستاد دهه فجر شهر رشت

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: میادین شهرها، نقش محوری در برگزاری جشن های دهه فجر دارند. به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'مجتبی اشجری' روز یكشنبه در جلسه كمیته تزئینات دهه فجر استان گیلان افزود: شهرداران، مسوولیت كمیته تزئینات دهه فجر را بر عهده دارند و باید سعی شود از ظرفیت ها و فضاهای شهر و روستا استفاده بهینه صورت گیرد.

کد خبر : 839 | 9:44 ق.ظ | ۱۱ بهمن , ۱۳۹۱

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: میادین شهرها، نقش محوری در برگزاری جشن های دهه فجر دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ‘مجتبی اشجری’ روز یكشنبه در جلسه كمیته تزئینات دهه فجر استان گیلان افزود: شهرداران، مسوولیت كمیته تزئینات دهه فجر را بر عهده دارند و باید سعی شود از ظرفیت ها و فضاهای شهر و روستا استفاده بهینه صورت گیرد.

وی خاطرنشان كرد: بازاریان نسبت به فضای بازار و آموزش و پرورش و دانش آموزان در مدارس، برگزاری جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی را پر رونق تر می كنند.

حجت الاسلام اشجری از شهرداری ها خواست نسبت به آراستگی میادین و خیابان ها به طور شایسته اقدام كنند.

وی تصریح كرد: از ظرفیت های مساجد و هیات ها نیز برای برگزاری باشكوه تر مراسم و برنامه های دهه فجر باید بدرستی استفاده شود.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اضافه كرد: به مناسبت سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب، برنامه های ویژه ای در 34 روستای استان برگزار می شود.

وی گفت: امسال سرود یك هزار و 357 دانش آموز، در روز 22بهمن در رشت اجرا می شود.

وی اظهار داشت: امسال در بعضی شهرستان ها در دهه فجر رژه ویژه كشاورزان با ادوات كشاورزی برگزار و از شب 12بهمن چراغانی شهرها آغاز می شود.

دكتر سید محمدعلی ثابت قدم شهردار كلانشهر رشت نیز گفت: در برگزاری ایام الله دهه فجر امسال در محلات رشت، مدارس و مساجد در كنار شهرداری همكاری می كنند.

وی تاكید كرد: استان گیلان هر ساله بهترین شاخص های برگزاری دهه فجر را دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد