صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری 5 برنامه محوری ارتحال امام (ره) با حضور شخصیت‌های ملی در گیلان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از اجرای پنج برنامه محوری مراسم ارتحال امام (ره) با حضور شخصیت‌های ملی در این استان خبر داد. حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در جلسه هماهنگی، برنامه‌ریزی و پشتیبانی از مراسم و مجموعه برنامه‌های بیست و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) در گیلان اظهار کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد باید در […]

کد خبر : 8599 | 2:00 ب.ظ | ۲۶ فروردین , ۱۳۹۳

اشجری32
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از اجرای پنج برنامه محوری مراسم ارتحال امام (ره) با حضور شخصیت‌های ملی در این استان خبر داد.
حجت‌الاسلام مجتبی اشجری در جلسه هماهنگی، برنامه‌ریزی و پشتیبانی از مراسم و مجموعه برنامه‌های بیست و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) در گیلان اظهار کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد باید در برگزاری مراسم‌های ارتحال امام (ره) فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی بر استفاده از اعیاد شعبانیه در بهتر برگزار شدن مراسم‌های ارتحال امام (ره) در گیلان تاکید کرد و افزود: امسال 14 خرداد مصادف با ششم شعبان است.

اشجری تبلیغات میدانی و محیطی در برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) را مهم خواند و بیان کرد: تمام برنامه‌ها باید در راستای شخصیت امام (ره) برگزار شود.

*شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه برگزاری مراسم‌ها را به عهده دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه وظیفه برگزاری مراسم‌ها به عهده این نهاد است، تصریح کرد: مراسم‌های ارتحال امام (ره) باید در شهرستان‌ها، بخش‌ها و دهستان‌های استان برگزار شود.

وی از اجرای پنج برنامه محوری مراسم ارتحال امام (ره) با حضور شخصیت‌های ملی در گیلان خبر داد و یادآور شد: امسال 14 خرداد مراسم ویژه ارتحال امام (ره) در مصلای رشت برگزار می‌شود.

اشجری با اشاره به اعزام کاروان‌های سواره، پیاده و سواره ـ پیاده زائران حرم امام (ره) در تهران، خاطرنشان کرد: بخش بسیاری از برنامه‌ها مربوط به کاروان‌های مذکور می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد