صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) با حضور استاندار گیلان+ تصاویر

استاندار گیلان ‌به تهاجم استکبار و قدرت‌های جهانی نسبت به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنی و ستیز آمریکا هنوز ادامه دارد. محمدعلی نجفی در جلسه هماهنگی، برنامه‌ریزی و پشتیبانی از مراسم و مجموعه برنامه‌های بیست و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) در گیلان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم نمایان‌گر حرکت عظیم پاسداشت […]

کد خبر : 8609 | 2:43 ب.ظ | ۲۵ فروردین , ۱۳۹۳

SONY DSC
استاندار گیلان ‌به تهاجم استکبار و قدرت‌های جهانی نسبت به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنی و ستیز آمریکا هنوز ادامه دارد.

محمدعلی نجفی در جلسه هماهنگی، برنامه‌ریزی و پشتیبانی از مراسم و مجموعه برنامه‌های بیست و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) در گیلان اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم نمایان‌گر حرکت عظیم پاسداشت امام (ره) در کشور و استان باشیم.

وی به حرکت عظیم امام (ره) از خرداد سال 42 اشاره کرد و افزود: سال 57 انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

نجفی برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد را مروری بر عملکرد انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی با نام امام خمینی (ره) در تمام دنیا شناخته می‌شود و به این منظور تاکید داریم نام امام (ره) همواره در کنار انقلاب اسلامی است.

استاندار گیلان خواستار تلاش نهادهای ذی‌ربط برای اشاعه برنامه‌های ارتحال امام (ره) در نقاط مختلف استان شد و تصریح کرد: برنامه‌ها باید به صورت مردمی برگزار شود.

وی با بیان اینکه خود را ملزم می‌دانیم امکانات برگزاری مراسم‌های ارتحال امام (ره) را فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: بسیاری از مراسم‌ها با حضور مردمی و علاقه‌مندی بخش خصوصی برگزار می‌شود.

*تبیین شخصیت واقعی امام (ره) در برنامه‌های ارتحال

نجفی بر تبیین ارزش‌ها و شخصیت واقعی امام (ره) در برنامه‌های ارتحال تاکید کرد و گفت: شخصیت امام (ره) باید واقعه‌نگاری شود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه فضای شهری و شهرستانی باید مناسب با قداست ایام ارتحال امام (ره) باشد، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی از سخنران خبره و محبوب برای تبیین شخصیت امام (ره) استفاده کنند.

وی ادامه داد: سخنرانانی باید برای مراسم ارتحال دعوت شوند که اندیشه‌های امام (ره) در آنها تجلی پیدا کرده باشد و دارای اندیشه‌های جناحی و فکری نباشند.

نجفی با بیان اینکه سخنرانان دعوت شونده برای مراسم ارتحال امام (ره) باید پایداری خود را در 35 سال گذشته نشان داده باشند، یادآور شد: همراهی و هماهنگی در شهرها و روستاها برای تجلی واقعی شخصیت امام (ره) را باید در گیلان داشته باشیم.

*دشمنی آمریکا هنوز ادامه دارد

استاندار گیلان به تهاجم استکبار و قدرت‌های جهانی نسبت به انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنی و ستیز آمریکا هنوز ادامه دارد.

وی بر بزرگداشت با شکوه مراسم ارتحال امام (ره) در گیلان تاکید کرد و گفت: ظهور انقلاب اسلامی با بزرگداشت مراسم 14 و 15 خرداد در دنیا تجلی پیدا می‌کند.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد