صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیست و پنج دوچرخه‌سوار گیلانی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می شوند

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی به مناسبت ارتحال امام راحل در استان برگزار می‌شود، گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ۲۵ دوچرخه‌سوار به مرقد امام اعزام می‌شوند. مسعود رهنما در نشست هماهنگی، برنامه‌ریزی و پشتیبانی از مراسم و مجموعه برنامه‌های سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در […]

کد خبر : 8615 | 3:01 ب.ظ | ۲۵ فروردین , ۱۳۹۳

مرقد

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی به مناسبت ارتحال امام راحل در استان برگزار می‌شود، گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ۲۵ دوچرخه‌سوار به مرقد امام اعزام می‌شوند.

مسعود رهنما در نشست هماهنگی، برنامه‌ریزی و پشتیبانی از مراسم و مجموعه برنامه‌های سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در سالن شهید انصاری استانداری گیلان، اظهار کرد: بخش مردمی مراسم را با استفاده از هیئت‌های ورزشی و سمن‌ها می‌توانیم در استان گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه مهمترین برنامه اداره کل ورزش و جوانان اعزام  25دوچرخه‌سوار به مرقد امام است، افزود: مسابقات ورزشی به مناسبت گرامیداشت ارتحال امام راحل در این ایام برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متناسب با این ایام برگزار و نمایشگاه فرهنگی و نصب پرده تسلیت و پیام‌های فرهنگی توسط هیئت‌ها و ادارات شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

تدوین کتاب شعر کودکان و نوجوانان گیلانی در وصف امام خمینی(ره)

مدیرکل کانون پرورش و فکری گیلان با بیان اینکه 31 کانون فرهنگی و هنری در 16 شهرستان استان فعالیت دارند، گفت: در این کانون‌ها کودکان و نوجوانان با انقلاب و امام راحل به صورت مکتوب و شفاهی آشنا می‌شوند.

نقی علیزاده افزود‌: واقعه تاریخی روزهای 14 و 15 خرداد ماه و شخصیت امام خمینی(ره) به کودکان و نوجوانان بیان و مسابقات نقاشی و شب شعر در این زمینه برگزار شده و اشعار به صورت کتاب در مرکز استان تدوین می‌شود.

یادواره شهید یونس رودباری در گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه در برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) باید از همکاری همه اقشار و بخش‌های خصوصی کمک بگیریم، اظهار کرد: ما هر چه داریم از امام راحل است و باید با جدیت مراسمی در شأن ایشان برگزار کنیم.

احمد اسماعیلی با بیان اینکه مراسم آیت‌الله احسان بخش و مراسم شهید یونس رودباری خرداد ماه در گیلان برگزار می‌شود، گفت: بنیاد شهید برنامه‌های قوی در این زمینه تدوین کرده است که با همکاری تمام ارگان‌ها اجرایی می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد