صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سوم خرداد الگوی مقاومت ملت ایران است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان گفت: فتح خرمشهر نمونه بارزی از مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان است که همانند دفاع مقدس به الگو فراگیر تبدیل شده است. سرهنگ رسول جلائی در نشست هماهنگی برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر که در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری برگزار شد، […]

کد خبر : 8642 | 2:07 ب.ظ | ۲۶ فروردین , ۱۳۹۳

رسول جلایی2

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان گفت: فتح خرمشهر نمونه بارزی از مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان است که همانند دفاع مقدس به الگو فراگیر تبدیل شده است.

سرهنگ رسول جلائی در نشست هماهنگی برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر که در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری برگزار شد، با بیان اینکه پیروزی محصول ایثار و مقاومت است اظهار کرد: درسها و عبرت های مقاومت تا آزادی خرمشهر به ما می آموزد که برای ماندن باید مقاومت و ایستادگی کنیم و طبیعا این مقاومت کار آسانی نیست و هزینه هایی هم دارد.

وی تصریح کرد: نصرت الهی تحقق اش در وعده های خداوند مشهود به این است که انسانها میدان را خالی نکنند.

وی با بیان اینکه برای تحقق چیزی که می خواهیم صرف خواستن هیچ گاه گره گشا نخواهد بود افزود: عزم و اراده مصمم، ایستادگی، استقامت و شرط فداکاری و سختی پذیرفتن باید در رسیدن به مقصود مورد توجه قرار گیرد.

سرهنگ جلائی اضافه کرد: حوادث مکرر انقلاب اسلامی نیز موئد این مولفه هاست که همواره برای پیروزی انقلاب مورد توجه بوده است و دفاع مقدس و فتح خرمشهر نیز نمونه ای از این موفقیت هاست.

وی با بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی مدارا با دشمنان نیست گفت: مقاومت در برابر متجاوزان و زیاده خواهان پیام حماسه سوم خرداد است.

وی عزم ملی را ضرورت اجتناب ناپذیر برای رسیدن به موفقیت دانست و افزود: مدیریت جهادی نیز با انگیزه و تلاش انقلابی تحقق می یابد.

سرهنگ جلائی با اشاره به راهکارهای اقتصاد پویا خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اقتصاد پویا همه مدیران باید با مجاهدت در راستای شکوفایی اقتصادی گام برداند.

وی به برنامه ریزی دستگاههای اجرایی جهت پاسداشت سوم خرداد اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت و توانایی تمامی دستگاههای استان در راستای پاسداشت این ایام بهره برد.

وی با بیان اینکه در ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت انحصار نداریم یادآور شد: نقش همه اقشار و دستگاههای اجرایی در این موضوع مورد توجه قرار می گیرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد