صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






قرائت وصیت نامه امام خمینی (ره) در مدارس گيلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از قرائت وصیت نامه امام خمینی (ره) در مدارس گيلان خبر داد. مهدی حاجتی با بیان اینکه وصیت‌نامه امام خمینی(ره) امسال قبل از شروع امتحانات قرائت می‌شود، گفت: سال فرهنگ فرصت بسیار مناسبی برای ترویج تفکر حضرت امام خمینی(ره) بیشتر از گذشته در جامعه به ویژه در بین دانش آموزان […]

کد خبر : 8660 | 2:15 ب.ظ | ۲۷ فروردین , ۱۳۹۳

حاجتی50

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از قرائت وصیت نامه امام خمینی (ره) در مدارس گيلان خبر داد.

مهدی حاجتی با بیان اینکه وصیت‌نامه امام خمینی(ره) امسال قبل از شروع امتحانات قرائت می‌شود، گفت: سال فرهنگ فرصت بسیار مناسبی برای ترویج تفکر حضرت امام خمینی(ره) بیشتر از گذشته در جامعه به ویژه در بین دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه سال فرهنگ، اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی فرصت مناسبی برای ترویج تفکر حضرت امام (ره) است، گفت: آموزش و پرورش به عنوان متولی بزرگ تعلیم و تربیت جامعه است و با فرزندان این انقلاب سروکار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان ادامه داد: 14 و 15 خرداد همزمان با امتحانات دانش آموزان است به همین دلیل آموزش و پرورش برنامه‌ریزی کرده تا قبل از شروع امتحان فرازهایی از این وصیت‌نامه ارزشمند برای دانش آموزان توسط مربیان قرائت شود.

حاجتی تصریح کرد: نمایشگاه‌هایی متناسب با این ایام در استان برگزار می‌شود و آموزش و پرورش هم با مشارکت در این بخش تلاش می‌کند تا در تبیین شخصیت والای امام خمینی(ره) گام موثر بیش از گذشته بردارد.

وی با بیان اینکه نیاز است مراسم سال گذشته مورد بررسی قرار بگیرد تا حضور مردم پررنگ‌تر شود، گفت: مراسم بزرگداشت امام راحل از مردم شکل گرفته است و همه موظف هستیم در برگزاری این مراسم اهتمام ویژه داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خاطرنشان کرد: فرهنگیان در کاروان‌های پیاده، سواره و پیاده و سواره سهم بسزایی دارند و امسال مشتاق‌تر از هر سال در این مهم شرکت می‌کنند تا بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) تجدید میثاق و  با مقام معظم رهبری بیت مجدد کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد