صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بالندگی نظام مدیون خون شهداست

فرمانده کل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در جمع مادران شهید با بیان اینکه صبر واستقامت شما مادران شهدا ستودنی است، گفت: عزت، افتخار و بالندگی امروزکشور جمهوری اسلامی به برکت خون شهداست. امیر دریادارسیاری، فرمانده کل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در نشست با مادران شهدای استان گیلان که  در مهمانسرای استانداری برگزار شد اظهار کرد: ما […]

کد خبر : 8675 | 10:43 ق.ظ | ۲۸ فروردین , ۱۳۹۳

امیر دریادارسیاری

فرمانده کل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در جمع مادران شهید با بیان اینکه صبر واستقامت شما مادران شهدا ستودنی است، گفت: عزت، افتخار و بالندگی امروزکشور جمهوری اسلامی به برکت خون شهداست.

امیر دریادارسیاری، فرمانده کل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در نشست با مادران شهدای استان گیلان که  در مهمانسرای استانداری برگزار شد اظهار کرد: ما هر چه داریم از خون شهداست، عزت و افتخار و بالندگی امروزمان را مدیون خون شهدایی هستیم که در راه دفاع از میهن جان خود را فدا کرده‌اند.

وی افزود: شهدای ما با عزت و افتخاری که برای کشور به ارمغان آورده اند باعث شده‌اند که ایران اسلامی در جهان بدرخشد و این عزت و بالندگی ما بر اثر فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های جانبازان و شهداست.

دریادار سیاری اظهار کرد: امروزه ما مسئول این جان گذشتگی‌های شهدا و پاسخگوی آنان هستیم باید با تلاش و کوشش راه این عزیزان را ادامه دهیم و نگذاریم خدشه‌ای به انقلاب اسلامی وارد شود.

وی با اشاره به مادران شهید و تصریح اینکه ما هر چه داریم از صبر و استقامت شما مادران شهید است، یادآور شد: جوانانی که رفتند از دامن مادرانی چون شما پرورش یافته ودر راه دین و دفاع از اسلام وخاک وطن، جان عزیزشان فدا کرده‌اند و این یک وظیفه همگانیست که باید قدردان این ایثارگری‌ها و ازخود گذشتگی‌های شما عزیزان و شهدا باشیم.

دریادار سیاری خاطرنشان کرد: به لطف خداوند و همکاری همه ان شا الله راهی را که شهدا و جانبازان رفتند، رفته و در حفظ و حراست از راه شهدا کوشا بوده و به نحو احسن راهشان را ادامه دهیم.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد