صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دیدار استاندار گیلان با جمعی از مادران شهیدان گیلان+ تصاویر

استاندار گیلان، با بیان اینکه تکریم شهادت و ایثار از وظایف مسئولان است‌، گفت: تدوام و بقا نظام اسلامی در تکریم خانواده‌های شهدا است. محمد علی نجفی در دیدار با جمعی از  مادران شهیدان گیلان با اشاره به تقدیم هشت هزار شهید استان به انقلاب اسلامی، اظهارکرد: هر آنچه که امروز در ایران داریم ثمره […]

کد خبر : 8683 | 11:27 ق.ظ | ۲۸ فروردین , ۱۳۹۳

jpg1119

استاندار گیلان، با بیان اینکه تکریم شهادت و ایثار از وظایف مسئولان است‌، گفت: تدوام و بقا نظام اسلامی در تکریم خانواده‌های شهدا است.

محمد علی نجفی در دیدار با جمعی از  مادران شهیدان گیلان با اشاره به تقدیم هشت هزار شهید استان به انقلاب اسلامی، اظهارکرد: هر آنچه که امروز در ایران داریم ثمره خون شهدا است.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مورد تاکید قرار داد و افزود: جانبازان و آزادگان سرافراز ایران اسلامی سرمایه‌های کشور هستند.

استاندار گیلان، صبر و بردباری مادران شهید را به صبر و استقامت حضرت زینب (س) تشبیه کرد و گفت: در سالی که با نام فاطمه (س) شروع شده و متعلق به دخت پیامبر است، فرصتی برای همه ما مسئولان ایجاد شده تاقدردان از خودگذشتگی مادران شهید باشیم.

نجفی، خدمتگذاری به مردم و تلاش برای ایجاد رفاه در زندگی مردم را خواسته مادران شهید دانست و تصریح کرد: در استان با وجود تلاش مسئولان در دولت‌های مختلف مشکلات و سختی‌های بسیاری وجود دارد.

وی، گیلان را پنجمین استان بیکار کشور عنوان کرد و افزود: گیلان در رده بیست و پنجم میزان اشتغال در کشور قرار داد.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه این میزان بیکاری زیبنده استان نیست ،گفت: رویکرد ما در سال جدید افزایش اشتغال استان است.

نجفی با اشاره به تذکراتی که مادران شهید به مسئولان می‌دهند، خاطرنشان کرد:مادران شهید هیچگاه خواسته‌ای از مسئولان نداشته اند و هرگاه تقاضای دیدار با مسئولی کردند برای رفع مشکلات مردم بوده است.

وی گرانی و بیکاری در استان را دغدغه مادران شهید عنوان کرد و گفت: با بررسی و مطالعه‌ای که صورت گرفته است عمده مشکلات استان بیکاری و عدم پویایی اقتصادی است.

استاندار گیلان، اساس توسعه اقتصادی رابر پایه  اقتصاد سالم  و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی دانست و خاطرنشان کرد:فرهنگ ایرانی اسلامی توسعه و بالندگی را ایجاد می کند.

نجفی شعار امسال را راهبرد توسعه کشور در همه ابعاد عنوان کرد و گفت: تحقق عزم ملی و مدیریت جهادی رمز موفقیت ایران در عرصه بین المللی است.

وی بودن مردم و مسئولان در کنارهم را رمز پویایی اقتصادی دانست و افزود: کمک و همراهی و همدلی خانواده های شهدا در این مسیر راهگشا است.

وی با بیان اینکه تکریم شهادت و ایثار از وظایف مسئولان است، تصریح کرد: تدوام و بقا نظام اسلامی در تکریم خانواده‌های شهدا است.

 

 

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد