صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری یادواره 61 شهید انقلاب اسلامی گیلان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری یادواره 61 شهید انقلاب اسلامی استان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌ الاسلام مجتبی اشجری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دهه فجر هویت خود را از مردم دارد، اظهار کرد: مردم برگزار کنندگان اصلی این مراسم‌ها هستند.

کد خبر : 870 | 2:05 ب.ظ | ۱۴ بهمن , ۱۳۹۱

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری یادواره 61 شهید انقلاب اسلامی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌ الاسلام مجتبی اشجری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دهه فجر هویت خود را از مردم دارد، اظهار کرد: مردم برگزار کنندگان اصلی این مراسم‌ها هستند.

راهپیمایی 22 بهمن تودهنی به استکبار است

وی نقش جوانان در برگزاری برنامه‌های دهه فجر را محوری خواند و افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تودهنی بزرگی به بی‌حرمتی استکبار نسبت به انقلاب اسلامی است.

این مسئول، یکی از اهداف راهپیمایی 22 بهمن را تجدید پیمان ملت ایران با انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در این راستا 22 کمیته در ستاد دهه فجر استان در حال فعالیت هستند که برای هر کدام برنامه‌های ویژه‌ای پیش‌بینی شده است.

تجلیل از بانوان مبارز گیلان در دوران انقلاب

وی از انجام 547 برنامه توسط کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه فجر گیلان خبر داد و یادآور شد: مراسم تجلیل از بانوان پیشکسوت و مبارز دوران انقلاب اسلامی، بانوان شاغل و محجبه، بانوان کارمند نمونه، زنان سرپرست خانواده و زنان خیر و نیکوکار از جمله برنامه‌های حوزه زنان و خانواده ستاد دهه فجر گیلان است.

اشجری با اشاره به انجام 242 برنامه توسط کمیته ورزش و جوانان، تصریح کرد: انواع مسابقات ورزشی در سطح شهرستانی و استانی و مراسم عصری با خاطرات انقلاب از برنامه‌های قابل اجرا توسط این کمیته است.

برگزاری یادواره 61 شهید انقلاب اسلامی گیلان در رشت

وی به برگزاری 304 برنامه در بخش شهدا و ایثارگران در سطح استان اشاره کرد و گفت: مراسم یادواره 61 شهید انقلاب اسلامی برای چهارمین سال متوالی در رشت برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر گیلان از بهره‌برداری 11 گلزار شهدا در شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: اجرای تئاتر خیابانی در 10 شهرستان و برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها در گلزارهای شهدای سراسر گیلان در روز 19 بهمن از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

وی با اشاره به اجرای 80 ویژه برنامه توسط کمیته روستایی و عشایری، گفت: کمیته دانشجویی به مسئولیت بسیج دانشجویی برنامه‌هایی از جمله اعزام 400 دانشجو به اردوهای راهیان نور را انجام می‌دهد.

*انجام 409 برنامه توسط کمیته کودکان و نوجوانان در دهه فجر

اشجری به برگزاری 409 برنامه توسط کمیته کودکان و نوجوانان ستاد دهه فجر گیلان اشاره کرد و گفت: پرده‌خوانی حماسه انقلاب اسلامی و جشنواره قصه‌گویی از جمله برنامه‌های اجرایی در دهه فجر امسال است.

برگزاری 420 برنامه توسط کمیته بسیج در دهه فجر

وی برگزاری 420 برنامه را توسط کمیته بسیج با مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دهه فجر عنوان کرد و افزود: برنامه‌های بصیرت‌افزایی، نشست‌های بصیرتی اقتصاد مقاومتی و همایش‌های فرهنگ‌سازی مصرف کالاهای داخلی از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه فجر است.

این مسئول با اشاره به اجرای 343 برنامه توسط کمیته مساجد اذعان کرد: برنامه‌های دهه فجر در بیش از چهار هزار و 500 مسجد در سراسر استان برگزار می‌شود.

برگزاری 10 ویژه برنامه دهه فجر در بقعه‌های برگزیده گیلان

به گفته وی، 10 ویژه برنامه در 10 بقعه برگزیده استان از جمله خواهر امام رضا (ع) و امام‌زاده هاشم (ع) رشت در دهه فجر برگزار می‌شود.

اشجری از برگزاری 34 جلسه خیمه‌های معرفتی با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی توسط کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان خبر داد و خاطر نشان کرد: اجرای سرود توسط یک‌ هزار و 350 دانش‌آموز در روز 22 بهمن در میدان شهرداری رشت و دیگر شهرها برگزار می‌شود.

نواختن زنگ انقلاب در تمام مدارس گیلان

وی اضافه کرد: زنگ انقلاب در تمام مدارس گیلان امروز نواخته شد و برنامه‌های ویژه‌ای به این مناسبت در مدارس انجام شده است.

این مسئول، با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن در سینمای سپیدرود رشت، متذکر شد: مراسم شبی با قرآن در 16 شهرستان گیلان برگزار می‌شود.

اشجری با قدردانی از تلاش‌های اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان، تصریح کرد: امسال مسئولیت این ستاد به دلیل شایستگی و عملکرد مفید به خبرگزاری فارس داده شده است که شاهد عملکرد و نوآوری‌های بسیار خوبی در این راستا هستیم.

وی اضافه کرد: سفر تور خبری این کمیته به 16 شهرستان استان و دیدار با مسئولان و آشنایی با مشکلات مناطق مختلف گیلان از جمله دستاوردهای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز 22 بهمن در 58 نقطه استان، یادآور شد: در رشت شش مبدٱ برای برگزاری راهپیمایی روز 22 بهمن در نظر گرفته شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد