صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سردار کوثری: آمریکا توان عملیات در هیچ جای دنیا را ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا تا 10 سال دیگر توان عملیات در هیچ جای دنیا را ندارد و نمی‌تواند نیرو پیاده کند. محمداسماعیل کوثری  در یادبود شهدای مدافع حرم بانوی کربلا و یادواره شهدای خیابان شهید رجایی و شهدای گمنام  شهر رشت اظهار کرد: نسل جدید امروز به دنبال الگوی رزمندگان […]

کد خبر : 8711 | 10:07 ق.ظ | ۳۰ فروردین , ۱۳۹۳

اسماعیل کوثری50

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا تا 10 سال دیگر توان عملیات در هیچ جای دنیا را ندارد و نمی‌تواند نیرو پیاده کند.

محمداسماعیل کوثری  در یادبود شهدای مدافع حرم بانوی کربلا و یادواره شهدای خیابان شهید رجایی و شهدای گمنام  شهر رشت اظهار کرد: نسل جدید امروز به دنبال الگوی رزمندگان دفاع مقدس است.

وی جنگ تحمیلی را دفاع همه‌جانبه علیه استکبار عنوان کرد و افزود: انتقال فرهنگ شهادت‌طلبی سبب شد آمریکا پس از حمله به عراق نتواند در این کشور بماند.

کوثری با بیان اینکه فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی رزمندگان در دوران دفاع مقدس به دیگر کشورهای منطقه منتقل شده است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در حمله 33 روزه به لبنان به دلیل وجود فرهنگ شهادت‌طلبی در حزب‌الله لبنان شکست خورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به حمله رژیم صهیونیستی به غزه اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی غزه را به صورت 360 درجه محاصره کرد و در جنگ 22 و هشت روزه در مقابل مردم فلسطین شکست خورد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان آمده بودند سوریه را در مدت دو ماه تسخیر کنند، بیان کرد: استکبار کشورهای ایران، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین را هلال شیعی می‌داند و با حمله به سوریه به دنبال جلوگیری از گسترش بیداری اسلامی بود.

کوثری به جانفشانی آزادی‌خواهان برای دفاع از حریم بانوی کربلا حضرت زینب (س) اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری اعزام نیرو به سوریه را قبول ندارند و معتقدند مردم همان منطقه باید بتوانند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر انتقال تجربه دوران دفاع مقدس به مناطق دیگر، اظهار کرد: مردم سوریه با استفاده از تجربه تشکیل بسیج، «دفاع وطنی» را تشکیل دادند و توانستند با دشمنان مقابله کنند.

* تحقق پیش‌بینی مقام معظم رهبری در ایستادگی سوریه

وی با بیان اینکه پس از آغاز درگیری داخلی در سوریه تعدادی از شخصیت‌ها به منظور ارائه گزارش مبنی بر سقوط سوریه و بشار اسد خدمت مقام معظم رهبری حضور پیدا کردند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که سوریه سقوط نمی‌کند و بشار اسد می‌ماند و پس از دو سال می‌بینیم پیش‌بینی مقام معظم رهبری تحقق پیدا کرده است.

کوثری به حضور مردم در حرم حضرت زینب (س) اشاره کرد و افزود: مردم در حرم حضرت زینب (س) جشن پیروزی می‌گیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه دشمن با تبلیغات روانی به دنبال مرعوب کردن طرف مقابل است، تصریح کرد: انسان ترسو نمی‌تواند سر بلند کند و شکست می‌خورد.

وی به دخالت آمریکا در اوکراین اشاره کرد و گفت: آمریکا در اکراین انقلاب رنگین ایجاد کرده و پس از آن روسیه در مقابل آن ایستاده است.

کوثری با تاکید براینکه آمریکا تا 10 سال دیگر توان عملیات در هیچ جای دنیا را ندارد، بیان کرد: آمریکا پس از خروج از عراق نتوانست در درگیری سوریه و اوکراین نیرو پیاده کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از هزینه 25 میلیارد دلاری عربستان برای براندازی رژیم سوریه خبر داد و یادآور شد: عربستان اسلام آمریکایی را دنبال می‌کند و می‌خواهد با اسلام ناب محمدی (ص) مقابله کند.

* فرهنگ شهادت‌طلبی منتقل شده است

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت‌طلبی رزمندگان دوران دفاع مقدس به دیگر کشورها حتی آمریکای جنوبی منتقل شده است، خاطرنشان کرد: الگوی رزمندگان در دفاع مقدس عاشورا و تفکر ایستادگی امام حسین (ع) در مقابل ستمگران بود.

کوثری به پیروزی انقلاب اسلامی پس از 14 قرن به رهبری امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: امام (ره) با دست خالی و در سن 70 سالگی موجب شگفتی سیاستمداران دنیا شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس صلابت سیاست‌های امام (ره) را برگرفته از قیام امام حسین (ع) دانست و اظهار کرد: امام (ره) به قدرت لایزال الهی یقین داشت و راه امام حسین (ع) و ائمه (ع) را ادامه داد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در میدان عمل از ولایت فقیه دفاع کردند، تصریح کرد: رزمندگان خالصانه و صادقانه در میدان مقابل دشمن صف‌آرایی کردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد