صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تحقق شعار سال با وحدت کلمه، سخت کوشی و برنامه ریزی امکان پذیر است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: در سالجاری راهکار برون رفت از شرایط حاکم بر جهان و رسیدن به چشم انداز برنامه های 10 ساله ابلاغ شده از سوی رهبری با مدیریت جهادی امکانپذیر است. حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه تحقق شعار هر سال با وحدت کلمه، سخت کوشی و برنامه […]

کد خبر : 8723 | 8:58 ق.ظ | ۳۱ فروردین , ۱۳۹۳

اشجری31

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: در سالجاری راهکار برون رفت از شرایط حاکم بر جهان و رسیدن به چشم انداز برنامه های 10 ساله ابلاغ شده از سوی رهبری با مدیریت جهادی امکانپذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری با بیان اینکه تحقق شعار هر سال با وحدت کلمه، سخت کوشی و برنامه ریزی امکان پذیر است اظهار داشت: مقام معظم رهبری از سال 79 که با نام امام علی (ع) مزین شد تا سالجاری که به سال “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” نامگذاری کردند حرکت همه جانبه به تحقق مواد مندرج در هر یک از نامگذاری را مورد توجه قرار دادند.

وی تصریح کرد: در سالجاری راهکار برون رفت از شرایط حاکم بر جهان و رسیدن به چشم انداز برنامه های 10 ساله ابلاغ شده از سوی رهبری با مدیریت جهادی امکانپذیر است.

وی با بیان اینکه کلیت راهبرد جهادی امری است که ما را به هشت سال جنگ دفاع مقدس پیوند می دهد افزود: در واقع مدیریت جهادی نوعی مجاهدت و کارزار با خود به همراه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان یادآور شد: مدیران دستگاههای کشور هم بر این نکته واقفند که ما همواره در نبرد هستیم، امروز که دشمن به روشهای مختلف در صدد جلوگیری از صدور ارزشهای انقلاب اسلامی است توجه به سخت کوشی، مجاهدت و ایثار از مهم ترین عوامل پیروزی است.

حجت الاسلام اشجری گفت: اگر مسئولان برنامه های اقتصادی و فرهنگی را از الویت های مهم در کنار کار روزمره دستگاه مربوط قرار دهند قطعا شعار سال تحقق خواهد یافت.

وی با تاکید بر تلاش هر سازمان در راستای تحقق چشم انداز نظام گف: دستگاههایی که از برنامه های چشم انداز عقب هستند باید در راستای تحقق شاخصه های مندرج در برنامه تلاش کنند و دستگاههایی که جلوتر از برنامه اند باید در ایجاد بسترهای مناسب برای به کارگیری سایر دستگاهها تلاش کنند.

وی انقلاب اسلامی را انقلابی فرهنگی بیان کرد و گفت: حالات مردم پیش از انقلاب نیز بیانگر دغدغه هایشان از وضعیت فرهنگی بود، آنچه برای مردم اهمیت داشت فرهنگ اسلامی بود.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به وضعیت کنونی انقلاب با گذشته گفت: مقایسه قبل و بعد از انقلاب نشان دهنده آن است که چه عناصری آگاهانه در صدد نفی ارزشهای دینی بودند اما با تحقق انقلاب اسلامی و جنگ هشت سال دفاع مقدس فرهنگی احیا شد که در منطقه شگرف بوده و انقلابی انقلاب های دیگر خود را وابسته به شرق و غرب نمی دانست.

وی با بیان اینکه انقلاب جمهوری اسلامی ایران بر اسلامیت، استقلال و آزادی تاکید داشت یادآور شد: اینگونه شد که ملل خفته جهان علیه دولت های مستبد و حاکم خود بیدار شدند و قیام کردند.

حجت الاسلام اشجری ادامه داد: امروز به ظاهر حاکمیت نگاه نباید کرد بلکه توده بسیاری از مردم کشورها دل در گروه آزادی و استقلالی قرار دادند که الگوی خود را انقلاب اسلامی می دانند زیرا طبیعی است که انقلاب اسلامی نظام دو قطبی شرق و غرب را دگرگون ساخت.

وی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند “دنیای سرمایه داری غرب در آستانه فروپاشی قرار گرفته است” گفت: در چنین شرایطی جبهه غرب هم بیکار نمی نشیند و به اشکال مختلف درصدد پیشگیری از نفوذ انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام اشجری اذعان کرد: تلاش غرب این است که میدان مبارزه با ارزشهای انقلاب اسلامی را از خیابانها، شهرها و روستاهای خود به خیابانها، شهرها و روستاها ما بکشاند و هوشیاری و بصیرت دو مولفه قدرت ما در برابر دشمنان است.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایرانی اسلامی یک چارچوب بشری محدود نیست گفت: فرهنگ ایرانی اسلامی پاسخگویی نیاز بشر امروز است.

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه مسئولان فرهنگی بهتر می دانند نقطه ثقل حمله دشمن کجاست افزود: آنچه امروز بیش از همه، توجه آحاد مردم و مسئولان را می طلبد توجه به امر به معروف و دور شدن از منکرهاست.

وی توجه به رویکردهای اصلی نظام را از دیگر رسالت های مورد توجه مسئولین فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: عزم ملی و مدیریت جهادی از راهکارهای مقابله با دسیسه های دشمن است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد