صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نمایشگاه فرهنگی و هنری كودك و نوجوان به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان آستارا

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارك فجر نمایشگاه فرهنگی و هنری كودك و نوجوان در مركز شماره یك كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان آستارا برپا شد. مسوول مركز شماره یك كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان شهرستان آستارا روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: همه ساله به مناسبت آغاز دهه مبارك فجر نمایشگاه فرهنگی و هنری در محل كانون برگزار می شود.

کد خبر : 873 | 2:05 ب.ظ | ۱۴ بهمن , ۱۳۹۱

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارك فجر نمایشگاه فرهنگی و هنری كودك و نوجوان در مركز شماره یك كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان آستارا برپا شد.

مسوول مركز شماره یك كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان شهرستان آستارا روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: همه ساله به مناسبت آغاز دهه مبارك فجر نمایشگاه فرهنگی و هنری در محل كانون برگزار می شود.

صابر فرضی زاد با اشاره به اینكه بیشترین آثار عرضه شده نتیجه تلاش و هنرنمایی های اعضای كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان شهرستان است ، افزود: در كنار اختصاص غرفه هایی برای نقاشی ، عروسك سازی ، سفالگری و كاردستی ، یك هزار جلد كتاب مخصوص گروه سنی كودك و نوجوان نیز در نمایشگاه دهه فجر امسال در معرض بازدید كنندگان قرار گرفته است.

وی اضافه كرد: مجموعه ای از آثار تولیدی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان شامل بازی های فكری و آموزشی از دیگر آثار عرضه شده در نمایشگاه است.

وی یك غرفه از این نمایشگاه را مختصص واحد سیار روستایی كانون ذكر كرد و ادامه داد: در این غرفه ، كارت پستال هایی با موضوع طبیعت از سوی دانش آموزان روستاهای محروم شهرستان آستارا از جمله مشند، ونه بین و چملر طراحی و به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: عكس هایی از راهپیمایی ها و حضور مردم در صحنه های مختلف با شعارنویسی هایی نظیر ‘استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی’ و ‘دیو چو بیرون رود ، فرشته درآید’ زینت بخش نمایشگاه كودك و نوجوان در آستارا است.

وی دعوت از دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی مدارس شهرستان در طول دهه مبارك فجر به محل مراكز شماره های یك و دو كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان را از دیگر برنامه های دهه فجر این نهاد فرهنگی عنوان و بیان كرد: خاطره گویی از انقلاب ، معرفی روز شمار انقلاب و تئاتر از مهمترین بخش های اجرایی برای دانش آموزان در ایام دهه مبارك فجر است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد