صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






گلباران مزار «شهید جعفری» نخستین معلم شهید انقلاب اسلامی گیلان

معاون فرماندار فومن با بیان اینکه ملت ایران با پشتوانه رهبر فرزانه انقلاب و خون پاک شهدا در برابر تهدیدهای دشمن ایستاده‌اند، گفت: مردم با ولایت ‌مداری ترفندهای آن ها را خنثی می‌کنند. به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حکمت توفیقی در مراسم گلباران مزار «جعفری» نخستین معلم شهید گیلان در روستای بویین زهرای این شهرستان، اظهار کرد: مردم غیور انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و کمترین امکانات به مبارزه با ظلم و ستم شاهنشاهی پرداختند و با فرهنگ عاشورایی توانستند ظلم را از ایران اسلامی بیرون کنند و نظام شاهنشاهی را شکست دهند.

کد خبر : 885 | 2:12 ب.ظ | ۱۴ بهمن , ۱۳۹۱

معاون فرماندار فومن با بیان اینکه ملت ایران با پشتوانه رهبر فرزانه انقلاب و خون پاک شهدا در برابر تهدیدهای دشمن ایستاده‌اند، گفت: مردم با ولایت ‌مداری ترفندهای آن ها را خنثی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حکمت توفیقی در مراسم گلباران مزار «جعفری» نخستین معلم شهید گیلان در روستای بویین زهرای این شهرستان، اظهار کرد: مردم غیور انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و کمترین امکانات به مبارزه با ظلم و ستم شاهنشاهی پرداختند و با فرهنگ عاشورایی توانستند ظلم را از ایران اسلامی بیرون کنند و نظام شاهنشاهی را شکست دهند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره ایثار و رشادت‌های شهدای انقلاب است، افزود: دشمن پس از پیروزی انقلاب برنامه‌های متعددی را برای نابودی این انقلاب مقدس پیاده کرد و جنگ تحمیلی را برای ملت ایران به وجود آورد و پس از آن نیز با ترفندهای زیاد به دنبال تفرقه و ایجاد تزلزل در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با پشتوانه رهبر فرزانه انقلاب و خون پاک شهدا در برابر تهدیدهای دشمن ایستاده‌اند، خاطر نشان کرد: مردم با ولایت‌ مداری ترفندهای آن ها را خنثی می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه در دهه فجر امسال دیدار با خانواده شهدا در سرلوحه برنامه‌ها قرار دارد، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و آرمان‌های امام راحل از موضوعاتی است که دشمن را نگران‌تر می‌کند و ما در ایام‌الله دهه فجر دیدار با خانواده شهدا را در سطح روستاها و شهر فومن برگزار می‌کنیم تا با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کنیم و یاد و خاطره آن ها را برای همیشه زنده نگه داریم.

برادر شهید ابراهیم جعفری نیز در مراسم مذکور با بیان اینکه در دهه فجر خورشید آسمان انقلاب می‌درخشد، گفت: دهه فجر میراث ماندگار امام راحل است که با رهبری پیامبر گونه خود مسیر تاریخ ایران را عوض کرد و وحدت را به جمع ملت ایران آورد و نظام 2500 ساله شاهنشاهی را به گورستان تاریخ فرستاد.

وی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را دستاورد و آرمان‌های انقلاب دانست و اذعان کرد: تلاش می‌کنیم که دستاوردهای انقلاب حفظ شود و انقلابمان که با خون پاک شهیدان شکل گرفته از آفت دشمنان مصون بماند و با شهدا میثاقی دوباره ببندیم و رهرو راه آنها باشیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد