صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم بزرگداشت یوم الله 12 بهمن در شهرستان آستانه اشرفیه

نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه آستانه اشرفیه در همایش بصیرت مردمی گفت: امام خمینی (ره) برای پیروزی انقلاب اسلامی و تشكیل حكومت دینی مصمم بودند. به گزارش ایرنا، آیت الله 'مختار امینیان' عصر روز پنجشنبه در این همایش با گرامیداشت ایام دهه مبارك فجر افزود: امام (ره) تحمل نداشتند كشور اسلامی ما در دوران استبداد ستمشاهی به یك كشور غیر دینی تبدیل شود.

کد خبر : 900 | 2:18 ب.ظ | ۱۴ بهمن , ۱۳۹۱

نماینده خبرگان رهبری و امام جمعه آستانه اشرفیه در همایش بصیرت مردمی گفت: امام خمینی (ره) برای پیروزی انقلاب اسلامی و تشكیل حكومت دینی مصمم بودند.

به گزارش ایرنا، آیت الله ‘مختار امینیان’ عصر روز پنجشنبه در این همایش با گرامیداشت ایام دهه مبارك فجر افزود: امام (ره) تحمل نداشتند كشور اسلامی ما در دوران استبداد ستمشاهی به یك كشور غیر دینی تبدیل شود.

وی اظهار كرد: امام خمینی (ره) در راه پیروزی انقلاب اسلامی لحظه ای كوتاهی نكردند و هیچگاه از تهدیدات رژیم ستمشاهی و دیگر ابرقدرت ها نهراسیدند.

آیت الله امینیان گفت: وظیفه آحاد مردم و مسوولان برای پایداری انقلاب اسلامی ادامه راه شهدای والامقام و امام شهدا است.

وی تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، حفظ دستاوردها و ارزش های انقلاب را مهمترین وظیفه كنونی همه مردم و مسوولان برای صیانت از نظام مقدس اسلامی دانست.

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز در ادامه این همایش گفت: انقلاب اسلامی ما به بركت ایثارگری های ملت ایران و خون شهداء همچنان مقتدرانه به حركت خویش ادامه می دهد.

‘ علی باباخانی ‘ اظهار كرد: انقلاب اسلامی ما امروز موجب بیداری بسیاری از كشورهای اسلامی دنیا شده و به یك الگو تبدیل شده است.

وی در خصوص ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی در طول دوران شكوهمند نظام مقدس ما اظهار كرد: دشمنان در طول دوران باشكوه انقلاب اسلامی لحظه ای دست از دشمنی با انقلاب بر نداشتند.

باباخانی با تاكید بر اینكه ملت ایران همچنان باید در مقابل ترفندهای دشمنان هوشیار باشند، افزود: دشمنان انقلاب و نظام هیچگاه تحمل این انقلاب مردمی ندارند و همواره به توطئه افكنی مشغول هستند.

وی یادآور شد: ملت ایران هیچگاه در پاسداری از انقلاب اسلامی كوتاهی نكردند و همواره در مقابل دشمنان نظام ایستادند كه این امر پیروزی انقلاب اسلامی ما را در برابر دشمنان و استكبار به همراه داشته است.

همایش بصیرت مردمی به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی با حضور مسوولان ادارات و نهادهای شهرستان آستانه اشرفیه و قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع آستانه اشرفیه برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد