صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کسانی که با شهادت به سوی خدا رفتند، بالاترین مقام را نزد خداوند دارند

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه دشمنی استکبار، تنها مبارزه با بشار اسد و حکومت سوریه نیست، گفت: جنگ سوریه مقابله با جبهه مقاومت اسلامی است. حجت‌الاسلام علی شیرازی، نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه در مراسم یادواره سردار شهید امیررضا علیزاده که در مسجد امام رضا(ع) اسماعیل آباد رشت برگزار […]

کد خبر : 9039 | 9:15 ق.ظ | ۱۱ اردیبهشت , ۱۳۹۳

شیرازی14

نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه دشمنی استکبار، تنها مبارزه با بشار اسد و حکومت سوریه نیست، گفت: جنگ سوریه مقابله با جبهه مقاومت اسلامی است.

حجت‌الاسلام علی شیرازی، نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه در مراسم یادواره سردار شهید امیررضا علیزاده که در مسجد امام رضا(ع) اسماعیل آباد رشت برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت این سردار شهید به خانواده و مردم این استان، اظهار کرد: کسانی که با شهادت به سوی خدا رفتند، بالاترین مقام را نزد خداوند دارند.
وی با اشاره به اینکه اصل برتری اسنان نسبت به ملائک، قدرت اختیار است، تاکید کرد: انسان وجودی دو بعدی است که با اختیار خود می‌تواند به راه راست حرکت کند یا به سمت گمراهی رود.
حجت‌الاسلام شیرازی با بیان اینکه زندگی و مرگ را خدا برای امتحان بشریت به وجود آورده است، تصریح کرد: رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در مقابل تجاوز عراق و بسیاری از کشورهای غربی با روحیه جهادی ایستادگی کردند.
نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه، خاطرنشان کرد: شخصیت شهدا در میدان جنگ مشخص می‌شود و در جبهه نبرد مردم با ایثارگران و مجاهدان راه حق آشنا می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه شخصیت، روحیه و انگیزه مجاهدت در میدان جنگ شفاف و روشن می‌شود، بیان کرد: اگر نبردی مانند سوریه اتفاق نیفتد، روشن نمی‌شود که چه کسانی برای حفظ دین، حریم ولایت و دفاع از اهل‌بیت(ع) و حضرت زینب(س) از جان خود می‌گذرند.
حجت‌الاسلام شیرازی، با بیان اینکه همه رزمندگان اسلام در سوریه و دیگر کشورها برای حفظ جبهه مقاومت در جهان تلاش می‌کنند، اظهار کرد: امروز جبهه مبارزه با استکبار تنها در ایران نیست بلکه خط مقدم در فلسطین، سوریه، عراق و افغانستان است.
نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه، افزود: مردم سوریه امروز کشته می‌شوند تا جبهه مقاومت ماندگار باشد و ظالم از مظلوم مشخص شود.
وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران به پرچم‌داری امام خامنه‌ای همواره در عرصه‌های مختلف سرآمد است، گفت: امت اسلامی جهان نیز زیر این پرچم حرکت می‌کند.
حجت‌الاسلام شیرازی، با بیان اینکه باید به روشنی دانست که دشمنی استکبار، مبارزه با بشار اسد و حکومت سوریه نیست، تاکید کرد: جنگ علیه سوریه، جنگ با جبهه مقاومت اسلامی است که توسط اسرائیل هدایت می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه، اذعان کرد: دشمنان می‌خواهند نظام سوریه را متلاشی کنند و حاکمیت شیعه در لبنان و عراق و سوریه و قدرت شیعیان و حزب‌الله را از بین ببرند.
گفتنی است، مراسم یادواره سردار شهید امیررضا علیزاده از شهدای مدافع حرم به همت کانون فرهنگی و هنری شهید بشیری رشت در مسجد امام رضا(ع) اسماعیل‌آباد این شهر برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد