صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پانصد معلم موفق گیلانی تجلیل می شوند

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از برگزاری مراسم تجلیل از ۵۰۰ معلم موفق گیلانی همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری جمعه (۱۲ اردیبهشت) با حضور دکتر نوبخت خبر داد. مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت:با گذشت 35 سال از شهادت […]

کد خبر : 9042 | 9:18 ق.ظ | ۱۱ اردیبهشت , ۱۳۹۳

حاجتی12

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از برگزاری مراسم تجلیل از ۵۰۰ معلم موفق گیلانی همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری جمعه (۱۲ اردیبهشت) با حضور دکتر نوبخت خبر داد.

مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به فرا رسیدن هفته معلم به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت:با گذشت 35 سال از شهادت شهید مطهری با استفاده از آثار ارزشمند این فیلسوف جامعه تشنه توانست تشنگان علم و معرفت را سیراب کند.

 حاجتی با بیان اینکه هفته معلم، هفته فضیلت و کرامت و هفته علم و دانش و سازندگی است، به برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم اشاره کرد و گفت: باید تجلیل از معلمان را در جامعه نهادینه کنیم.

 وی از برگزاری همایش سراسری فرهنگیان در 12 اردیبهشت همزمان با روز معلم خبر داد و گفت: از 500 معلم موفق استان در این مراسم با حضور دکتر محمدباقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری تجلیل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش اضافه کرد: 13 اردیبهشت 80 معلم نمونه استان با آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت دیدار می‌کنند.

 وی با بیان اینکه 14اردیبهشت نیز همایش 500 نفری فرهنگیان بیسیجی استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: با همکاری ادارت و نهادهای دولتی از کارمندانی که همسرانشان فرهنگی هستند نیز قدردانی می‎شود.

 وی در پایان  از فضای عمومی خوبی که در استان در جهت تجلیل از مقام معلم و فرهنگیان شکل گرفته است، تشکر کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد