صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






معلم چراغ فروزنده در سرزمین علم و فرهیختگی است

در پیام مشترک آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و محمدعلی نجفی استاندار گیلان که به مناسبت هفته معلم منتشر شده، آمده است: معلم چراغ فروزنده در سرزمین علم و فرهیختگی است.  در این پیام آمده است: معلم دانستن و شناختن را با گذشت و مهرآفرینی به جان های شیفته آموختن […]

کد خبر : 9045 | 9:23 ق.ظ | ۱۱ اردیبهشت , ۱۳۹۳

مشترک19

در پیام مشترک آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و محمدعلی نجفی استاندار گیلان که به مناسبت هفته معلم منتشر شده، آمده است: معلم چراغ فروزنده در سرزمین علم و فرهیختگی است.

 در این پیام آمده است: معلم دانستن و شناختن را با گذشت و مهرآفرینی به جان های شیفته آموختن ارزانی می دارد.

در این پیام افزوده شده است: ستایش خدای بی همتا را که حقایق را به بشر آموخت و علم و دانش را وسیله ای برای معرفت ، رشد و ترقی قرار داد و با نزول قرآن کریم بر قلب پیامبر اکرم (ص) و با سوگند به قلم، بر عظمت و اهمیت آموختن اذعان کرد.

در این پیام آورده شده است: هفته معلم یادآور شکوه و عظمت مردان و زنان پاکباخته ای است که در طول تاریخ این سرزمین و اکنون نیز در حریم مقدس مدرسه و فضای آموزش و پرورش زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به تماشای هستی گذاشته اند.

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار افزوده شده است: معلمانی که سرچشمه فیاض ، ادب و معرفتند و نسل های پی در پی را از زلال دین بهره مند می کنند.

در ادامه این پیام آمده است: تلاش امروز آنان ، اعتلای فرهنگ و اندیشه فردای میهن است ، آنان امروز خود را وقف فردای دیگران می کنند و با این کار ، نام خود را در ردیف انبیاء بر کتیبه تاریخ نقش می کنند.

در این پیام آورده شده است: اینک در سالروز شهادت فیلسوف ، علامه شهید مرتضی مطهری و تجلیل از مقام معلم ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید همیشه جاوید ، این ایام مبارک را صمیمانه به همه فرهنگیان سخت کوش استان گیلان تبریک گفته و از خداوند تبارک و تعالی برای همه آنان عزت ، سربلندی و توفیق روزافزون را آرزومندیم.

استان گیلان دارای بیش از 31 هزار فرهنگی است.

بیش از 380 هزار دانش آموز در استان گیلان مشغول به تحصیل هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد