صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادواره شهید خلیلی در رشت برگزار می شود

مراسم چهلمین روز عروج شهید امر به معروف و نهی از منکر علی خلیلی عصر فردا ۱۱ اردیبهشت با حضور اقشار مختلف مردم گیلان در رشت برگزار می شود. مراسم چهلمین روز عروج شهید علی خلیلی، شهید ناهی از منکر در مسجد امام حسین(ع) شهر رشت واقع در ابتدای خیابان شریعتی برگزار می شود. این مراسم  از […]

کد خبر : 9052 | 9:45 ق.ظ | ۱۱ اردیبهشت , ۱۳۹۳

مراسم چهلمین روز عروج شهید امر به معروف و نهی از منکر علی خلیلی عصر فردا ۱۱ اردیبهشت با حضور اقشار مختلف مردم گیلان در رشت برگزار می شود.

مراسم چهلمین روز عروج شهید علی خلیلی، شهید ناهی از منکر در مسجد امام حسین(ع) شهر رشت واقع در ابتدای خیابان شریعتی برگزار می شود.

این مراسم  از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر روز پنجشنبه 11 اردیبهشت93 در مسجد امام حسین(ع) رشت برگزار می شود.

شهید خلیلی از مربیان موسسه بهشت تهران 25 تیر ماه سال 1390 در حین بازگشت از هیئت به همراه چند نفر از دانش آموزان خود، به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

وی توسط یک نفر از افراد شرور منطقه از ناحیه گردن و قسمت شاهرگ دچار جراحت شد و بیش از 15 دقیقه در خون خود می‌غلتید.

خلیلی که به دلیل شدت خونریزی به حالت اغما رفته بود بستری شد اما پزشکان امید زیادی به مداوای وی نداشتند.

علی خلیلی پس از مرخص شدن از بیمارستان در منزل بستری شد اما هر از گاهی به دلیل مشکلات ناشی از حادثه رخ داده به بیمارستان منتقل شده و بستری می شد.

وی بهمن ماه 92 نیز مجدداً در بیمارستان بستری شد و پس از یک ماه به خانه منتقل شد اما سرانجام سوم فرودین امسال و در بیمارستان بعثت دعوت حق را لبیک گفته و جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار اباعبدالله الحسین و یارانش شتافت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد