صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






معلم الگویی برای خلاقیت دانش‌آموز است

استاندار گیلان گفت: معلم الگویی برای خلاقیت دانش‌آموز است و اندیشیدن را می‌آموزد. محمدعلی نجفی در اجتماع یک‌هزار نفری فرهنگیان گیلان در زیباکنار این شهر با تبریک فرا رسیدن هفته معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری و ابراز خرسندی از حضور نوبخت در این مراسم اظهار کرد: این حضور نشانه اهمیت به فرهنگ استان است. […]

کد خبر : 9060 | 1:43 ب.ظ | ۱۳ اردیبهشت , ۱۳۹۳

نجفی

استاندار گیلان گفت: معلم الگویی برای خلاقیت دانش‌آموز است و اندیشیدن را می‌آموزد.

محمدعلی نجفی در اجتماع یک‌هزار نفری فرهنگیان گیلان در زیباکنار این شهر با تبریک فرا رسیدن هفته معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری و ابراز خرسندی از حضور نوبخت در این مراسم اظهار کرد: این حضور نشانه اهمیت به فرهنگ استان است.

وی با اینکه شرایط استان به دلیل مشکلات رضایت‌بخش نیست، افزود: بسیاری از صنایع گیلان در حالت تعطیل و نیمه تعطیل است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه با وجود پیشرفت‌هایی که انجام شده اما این روند پاسخگو نیست، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش مجموعه و آرامشی که در استان حاکم است جایگاه گیلان را به صورت واقعی در کشور برسانیم.

وی در ادامه به تلاش‌های فرهنگیان اشاره کرد و گفت: معلمی که پیامش نسیم حیات‌بخش را در دل‌ها روشن می‌کند و شنیدن هر کلامش جان می‌بخشد.

نجفی روز معلم را بزرگداشت عشق و ایثار نامید و تصریح کرد: تجلیل از معلم دفاع از کسانی است که سلامت انسان‌ها را به او سپرده‌اند.

استاندار گیلان یادآور شد: روز معلم بزرگداشت کسانی است که تمام تلاش خود را برای پیشرفت علم و دانش گذاشته است.

وی با معلم را انسانی دانست که با نگاه حرکت و رفتار خود به نوآموزان شخصیت می‌دهد و از ظرفیت عاطفی بالایی برخوردار است و با همدلی دیگران راه را می‌پیماید و با سکوت همه را به تفکر وا می‌دارد.

نجفی با اشاره به اینکه معلم از روحیه خلاق برخوردار است، تصریح کرد: معلم الگویی برای خلاقیت است و اندیشیدن را یاد می‌دهد.

وی با بیان اینکه معلم به دانش‌آموزان آگاهی می‌دهد و زمینه هر گونه رشد فکری و ابتکار فردی را برای آنها فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: معلم سراسر زندگی خود را صرف پرورش دیگران می‌کند.

استاندار گیلان معلم را موجب تحول دانش‌آموز دانست و یادآور شد: معلم تلاش می‌کند افق زمینه دانش‌آموز را باز نگه دارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد