صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جدا کردن مردم از تفکر شهید مطهری ترفند استعمار است

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان رابطه با عالمان دینی را سبب حفظ انسان دانست و گفت: یکی از ترفندهای استعمار جدا کردن مردم از تفکر شهید مطهری است. حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری در مراسم تجلیل از معلمان آموزش و پرورش در پژوهشکده معلم شهر رشت اظهار کرد: گرایش بسیاری از افراد نسبت به […]

کد خبر : 9085 | 10:35 ق.ظ | ۱۴ اردیبهشت , ۱۳۹۳

اشکوری11

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان رابطه با عالمان دینی را سبب حفظ انسان دانست و گفت: یکی از ترفندهای استعمار جدا کردن مردم از تفکر شهید مطهری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری در مراسم تجلیل از معلمان آموزش و پرورش در پژوهشکده معلم شهر رشت اظهار کرد: گرایش بسیاری از افراد نسبت به دین از صدر اسلام تاکنون انحراف پیدا کرده است.

وی انحراف را از آسیب‌ها و آفت‌های دینداری عنوان کرد و افزود: رابطه با عالمان، معلمان و آگاهان مسائل دینی انسان را از آسیب‌ها حفظ می‌کند.

میرحسینی اشکوری معلمان متعهد را افضل انسان‌ها در زمین خواند و بیان کرد: علم و دین باید باهمدیگر باشد.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان به خطر عالمان بی‌دین و دینداران متحجر اشاره کرد و گفت: گروه مذکور عدالت‌محوری و آزادی‌ها را در جامعه تهدید می‌کنند.

وی شهید مطهری را عالم به دین دانست و تصریح کرد: منافقین و گروه فرقان مقابل شهید مطهری ایستادند.

میرحسینی اشکوری با بیان اینکه متحجران تلاش کردند جلوی انتشار کتاب‌های شهید مطهری را بگیرند، خاطرنشان کرد: شهید مطهری را دارای تفکر سرمایه‌داری معرفی کردند.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان یادآور شد: هنوز در بعضی از دانشگاه‌ها و مراکز علمی نام بعضی از شخصیت‌های علمی را نمی‌توان بیان کرد.

وی یکی از ترفندهای استعمار را جدا کردن مردم از تفکر شهید مطهری خواند و اظهار کرد: بصیرت و آگاهی در شرایط بحرانی از آسیب‌ها در جامعه جلوگیری می‌کند.

میرحسینی اشکوری بصیرت در دین را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: بسیاری از دین‌گریزی‌ها به دلیل جهل افراد بوده است.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان نقش بصیرت به‌ویژه در شرایط فتنه را مهم دانست و بیان کرد: حتی خواص در شرایط بحرانی فریب می‌خورند و انحراف پیدا می‌کنند.

وی با تاکید براینکه تبعیت از مرجعیت و رهبری انسان را از انحراف حفظ می‌کند، اظهار کرد: علمای دین کشتی نجات جامعه هستند.

میرحسینی اشکوری یکی از مهم‌ترین راه‌های حفظ دین را تبعیت از ولایت ذکر کرد و یادآور شد: بعضی از کاندیداها هنگام انتخابات حاضر به نصب تمثال مقام معظم رهبری در ستاد خود نبودند اما عکس مصدق و … را در ستادهای خود نصب می‌کردند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد