صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) شهرستان شفت

فرماندار شفت، خواستار همدلی و همفکری تمام دستگاه‌ها و عموم مردم این شهرستان در بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) شد. یونس محمودی در نخستین جلسه تمهید مقدمات ستاد بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) زوایایی از حیات با برکت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام اسلامی امام خمینی (ره) را […]

کد خبر : 9102 | 9:02 ق.ظ | ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۳

یونس محمودی

فرماندار شفت، خواستار همدلی و همفکری تمام دستگاه‌ها و عموم مردم این شهرستان در بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) شد.

یونس محمودی در نخستین جلسه تمهید مقدمات ستاد بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) زوایایی از حیات با برکت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام اسلامی امام خمینی (ره) را برشمرد.

وی رهبری واحد و متکی به خدا را وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با دیگر تحولات مشابه در منطقه و جهان دانست.

فرماندار شفت با بیان اینکه امام خمینی (ره) خداباوری را در بین ما نهادینه کرده است، گفت: به همین دلیل انقلاب اسلامی ایران هنوز پس از 37 سال در برابر تمام آسیب‌ها و دشمنی‌ها مصون مانده است.

وی ادامه داد: شخصیت عظیم حضرت امام (ره) مانند دریایی عمیق و شگرف قابل وصف نیست و حد و مرزی ندارد و ارزش‌ها و تفکراتی که امروز با آن زندگی می‌کنیم از امام (ره) است.

محمودی خواستار همدلی و همفکری تمام دستگاه‌ها و عموم مردم و پرهیز از اعمال سلایق در بزرگداشت حضرت امام (ره) شد.

فرمانده سپاه ناحیه شفت و دبیر ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) نیز در جلسه مذکور به برنامه‌های مهم تدارک دیده شده اشاره کرد.

محمدباقر میرسرایی، برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالروز ارتحال حضرت امام (ره)، خواستار مشارکت و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان در این زمینه شد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد