صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






باید توجه بیشتری به ورزشهای اسلامی ایرانی شود

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه باید توجه بیشتری به ورزشهای اسلامی ایرانی همچون تیر و کمان شود، گفت: این دوره مربیگری و داوری قطعاً باعث ارتقای سطح دانش مربیان و داوران ایرانی خواهد بود. مسعود رهنما در حاشیه برگزاری دوره مربیگری و داوری بین المللی تیر و کمان 3D یا شبیه سازی […]

کد خبر : 9108 | 9:19 ق.ظ | ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۳

رهنما50

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه باید توجه بیشتری به ورزشهای اسلامی ایرانی همچون تیر و کمان شود، گفت: این دوره مربیگری و داوری قطعاً باعث ارتقای سطح دانش مربیان و داوران ایرانی خواهد بود.

مسعود رهنما در حاشیه برگزاری دوره مربیگری و داوری بین المللی تیر و کمان 3D یا شبیه سازی شکار در جنگل که در رشت برگزار شد، با اشاره به تاکید پیامبر اکرم (ص) به ورزشهای شنا، تیراندازی و سوارکاری گفت: در راستای ترویج هرچه بیشتر این چنین رشته هایی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و حمایتهای لازم را انجام می دهیم.

وی گفت: قطعاً دوره های اینچنینی که برای اولین بار در آسیا در حال برگزاری است باعث ارتقای سطح دانش مربیان، داوران و همچنین ورزشکاران می شود.

در این مراسم همچنین مسرور مدیرکل بازرسی استان و دکتر قلی پور رئیس هیئت تیر و کمان استان گیلان به بیان دیدگاههای خود در خصوص این رشته ورزشی پرداختند.

دوره مربیگری وداوری بین المللی تیر و کمان 3D یا شبیه سازی شکار در جنگل از 11 اردیبهشت به مدت سه روز با حضور بیش از 40 شرکت کننده از سراسر ایران و با تدریس شهرام محمدی مربی و داور بین المللی ایرانی الاصل اهل مجارستان برگزار شد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد