صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهید مطهری در همه زمینه های عبادت، لباس روحانیت به تن داشت

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: شهید مطهری در همه زمینه های عبادت، لباس روحانیت به تن داشت. حجت الاسلام رضایی در همایش تجلیل از خادمان تعلیم و تربیت که بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت استاد شهید مطهری در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) رشت برگزار شد، اظهار کرد: شهدا با […]

کد خبر : 9110 | 9:27 ق.ظ | ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۳

حجت الاسلام رضایی

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: شهید مطهری در همه زمینه های عبادت، لباس روحانیت به تن داشت.

حجت الاسلام رضایی در همایش تجلیل از خادمان تعلیم و تربیت که بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت استاد شهید مطهری در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) رشت برگزار شد، اظهار کرد: شهدا با سرمشق قرار دادن سیره اهل بیت (ع)رستگار شدند.

وی ضمن تسلیت بمناسبت شهادت امام هادی (ع) گفت: شخصیت علمی امام هادی(ع) از همان دوران کودکی و پیش از امامت ایشان شکل گرفته بود بنابراین متوکل مانع نشر و گسترش علوم از سوی ایشان می شد و همواره در تلاش بود تا شخصیت علمی امام بر مردم آشکار نشود، امام را تحت مراقبت شدید نظامی گرفته بود و از ارتباط دانشمندان علوم و حتی مردم عامی با ایشان جلوگیری می کرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه سپاه در بدو تاسیس به عنوان ارگانی عقیدتی و سیاسی شکل گرفت تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس سپاه جهت پاسداری از اسلام وارد بعد نظامی گری شد که مبانی نظامی گری آن نیز دفاع از مسائل اعتقادی و فائق شدن بر دشمن بود.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه توجه به مسائل دینی، اعتقادی، معرفتی یکی از اولویت های تشکیل سپاه بود افزود: سپاه با مبانی دینی و اعتقادی وارد عرصه نظامی شد.

وی با اشاره به فلسفه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تبیین اندیشه های شهید مطهری در سطح جامعه یکی از اهداف مهم هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور یادآور شد: بدون ترديد تقويت بنيه اعتقادي و بصيرت سياسي نيروهاي سپاه و بسيج يك ضرورت اجتناب‌ناپذير است كه بي‌توجهي به آن مانع تحقق اهداف و رسالت سپاه و بسيج خواهد بود.

حجت الاسلام رضایی دعای والدین، خلوص نیت، ولایت پذیری، زندگی حلال، بصیرت و … را از ویژگی های ممتاز شهید مطهری بیان کرد و ادامه داد: شهید مطهری در همه زمینه های عبادت، لباس روحانیت به تن داشت.

وی یکی از موفقیت های شهید مطهری را در مسائل سیاسی جریان شناسی و زمان شناسی این شهید بزرگوار بیان کرد و افزود: شناخت زمان و تشخیص مشکلات از جمله کارهایی بوده که این معلم بزرگ انجام داد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در ادامه معیار سنجش دولت ها را در دفاع از عزت اسلام و قرآن بیان کرد و گفت: دولتی که در دفاع از اسلام و قرآن مصمم تر برخورد کنند از شایستگی بیشتری برخوردار خواهد بود.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال ” اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” اضافه کرد: شکوفایی فرهنگ و اقتصاد تنها با عزم ملی و مدیریت جهادی تحقق می یابد.

وی در پایان ضمن تقدیر از فعالیت های عقیدتی و سیاسی توسط سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: معاونت عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان همواره رتبه های اول تا سوم را در موضوعات اعتقادی کسب کرده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد