صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) شهرستان تالش

فرماندار شهرستان تالش گفت : ملت ما امروز این انقلاب ، عزت ، آزادی و استقلال خود را مرهون امام راحل و شهدای گرانقدر میهن عزیزمان است . علی فتح الهی  در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) شهرستان تالش با گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد رحلت جانسوز خورشید فروزان انقلاب حضرت امام (ره) و […]

کد خبر : 9132 | 10:40 ق.ظ | ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۳

علی فتح الهی

فرماندار شهرستان تالش گفت : ملت ما امروز این انقلاب ، عزت ، آزادی و استقلال خود را مرهون امام راحل و شهدای گرانقدر میهن عزیزمان است .

علی فتح الهی  در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) شهرستان تالش با گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد رحلت جانسوز خورشید فروزان انقلاب حضرت امام (ره) و گرامیداشت حماسه سوم خرداد افزود : در پیروزی انقلاب اسلامی و رهایی از چنگال طاغوت به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) اقشار مختلف مردم حضور داشتند و با نقش مهم و حساس رهبری الهی ایشان بود که انقلاب ما پیروز شد .

رییس ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) شهرستان تالش با بیان اینکه به برکت این انقلاب و خون شهدا فضای خدمت برای مسوولان مهیا شده است ، تاکید کرد : با تمام وجود و با همدلی و همیاری مردم قدرشناس برای پاسداشت آرمانهای آن مرد بزرگ آسمانی پیمانی دوباره می بندیم .

در این نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) در شهرستان تالش با تشکیل کمیته های فرعی در بخشهای حویق ، اسالم و کرگانرود آغاز به کار کرد .
سیدجلال سیدمحمدی معاون سیاسی فرماندار تالش نیز روز دوشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت حماسه آزادی خرمشهر گفت : سوم خرداد روز آزادی خرمشهر به عنوان فتح الفتوح تمام عملیات هایی شد که پس از آزادی این شهر عزیز از چنگ دشمنان انجام گرفت .

وی با اشاره به جمله ˈخرمشهر را خدا آزاد کردˈ امام راحل بیان کرد : لطف و عنایت خداوند ، عزم راسخ امام خمینی (ره) برای آزادسازی این شهر و از خودگذشتگی رزمندگان اعم از ارتش ، سپاه و بسیج عواملی بود که خرمشهر را از دست نیروهای بعثی آزاد کرد .

وی اظهار کرد : رزمندگان اسلام در آزادی خرمشهر دل به اقیانوس خطر زدند چرا که بر اساس اعلام کارشناسان نظامی فتح خرمشهر کاری محال بود ولی رزمندگان لشکر اسلام با اعتقاد به لطف خدا پیروز شدند .

وی گفت : امروز بیش از هر چیز ضرورت حفظ ارزش های دفاع مقدس به ویژه ارزش هایی که در فتح خرمشهر به دست آمده است ، احساس می شود و بایستی در این راه گام برداریم .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد