صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دیدار فرهنگیان گیلان با مقام معظم رهبری

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از دیدار فرهنگیان گیلان با مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: 20 معلم نمونه و 50 فرهنگی گیلان برای دیدار با مقام معظم رهبری عازم تهران می‌شوند. مهدی حاجتی با اشاره به گرامیداشت هفته مقام معلم از دیدار 70 نفر فرهنگی این استان با مقام معظم رهبری خبر […]

کد خبر : 9137 | 12:30 ب.ظ | ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۳

رهبری21

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از دیدار فرهنگیان گیلان با مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: 20 معلم نمونه و 50 فرهنگی گیلان برای دیدار با مقام معظم رهبری عازم تهران می‌شوند.

مهدی حاجتی با اشاره به گرامیداشت هفته مقام معلم از دیدار 70 نفر فرهنگی این استان با مقام معظم رهبری خبر داد.

وی اظهار کرد: 20 معلم نمونه به همراه 50 فرهنگی گیلانی برای دیدار با مقام معظم رهبری به تهران اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه فرهنگیان گیلانی نیز مانند دیگر فرهنگیان در سراسر کشور با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند افزود: این دیدار با هدف تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب  اسلامی ترتیب داده شده است.

حاجتی سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم را فرصت مناسبی برای قدردانی از معلمان این مرز و بوم ذکر کرد.

وی با بیان اینکه روز معلم یادآور تمام خوبی‌ها، ایثار و گذشت است، خاطرنشان کرد: معلم آیینه تمام نمای عشق، محبت و ایثار است که دانایی را در وجود انسان‌ها شکوفا می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در ادامه مجموع شرکت کنندگان سی‌امین یادواره مقام بزرگداشت معلم سال جاری سراسر استان را 2 هزار و 206 نفر اعلام کرد و گفت: سهمیه معلمان نمونه در این یادواره 512 نفر بوده است.

وی افزود: منتخبان کشوری سهمیه استانی یک نفر «تخصیص یافته یک نفر»، منتخبان استانی سهمیه استانی 20 نفر «تخصیص یافته 18 نفر»، منتخبان منطقه‌ای سهمیه استانی 491 نفر  «تخصیص 440 نفر» است.

حاجتی تعداد معلمان نمونه منطقه‌ای استانی زن را 266 نفر و مرد 176 نفر عنوان کرد و یادآور شد: به مدرک تحصیلی معلمان نمونه منطقه‌ای استان اشاره کرد.

وی گفت: از این تعداد یک نفر پزشک، 73 نفر کارشناسی ارشد، 269 نفر کارشناسی و 70 نفر کاردانی هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان اضافه کرد: معلمان نمونه منطقه‌ای گروه‌های تحصیلی تخصیص یافته شامل مقطع ابتدایی 150 نفر، متوسط اول 81 نفر، متوسط دوم 118 نفر، استثنایی 21 نفر، معاون آموزگار و معاون دبیر 19 نفر، تربیت بدنی 16 نفر و  معلم یار 9 نفر  است.

به گفته وی، از مجموع 440 معلم نمونه منطقه‌ای، 34 نفر دارای تالیف و ترجمه کتاب، 23 نفر حافظ و قاری قرآن، 75 نفر  حضور در جبهه،  16 نفر جانباز، دو نفر آزاده، 290 نفر بسیجی و  29 نفر خانواده شاهد و ایثارگر هستند.

حاجتی بیشترین منتخبان نمونه منطقه‌ای استانی را مربوط به ناحیه یک رشت با 51 نفر و کمترین از دیلمان یک نفر،  عمارلو و خشکبیجار دو نفر بوده است.

وی یادآور شد: معلم نمونه کشوری از گیلان «عزت‌الله مرادی» از شهرستان رضوانشهر نیز با رئیس جمهور دیدار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، 440 معلم در گیلان به عنوان معلمان نمونه منطقه‌ای انتخاب و تجلیل شدند.

وی تصریح کرد: یک معلم نیز به عنوان معلم نمونه کشوری و 18 معلم نیز جزو معلمان برتر استانی از سوی آموزش و پرورش گیلان معرفی و قدردانی شدند.

آموزش و پرورش گیلان بیش از 31 هزار فرهنگی دارد و بالغ بر 380 هزار دانش‌آموز در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد