صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) شهرستان فومن

فرماندار شهرستان فومن گفت: زندگی و مبارزات امام راحل در دوران حضور پربرکتشان سرشار از نکات ظریف و آموزنده ای است که همه مسوولان بخصوص متولیان امور فرهنگی باید با شیوه های نوین این سیره و روش را به نسل حاضر و نسل های آینده منتقل کنند. اسماعیل قربانزاده، چهارشنبه در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت […]

کد خبر : 9149 | 8:54 ق.ظ | ۱۷ اردیبهشت , ۱۳۹۳

اسماعیل قربان‌زاده50

فرماندار شهرستان فومن گفت: زندگی و مبارزات امام راحل در دوران حضور پربرکتشان سرشار از نکات ظریف و آموزنده ای است که همه مسوولان بخصوص متولیان امور فرهنگی باید با شیوه های نوین این سیره و روش را به نسل حاضر و نسل های آینده منتقل کنند.

اسماعیل قربانزاده، چهارشنبه در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) افزود: تکریم شخصیت والای بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و پاسداشت اندیشه های این بزرگوار، وظیفه همه مسوولان و مردم است.

وی بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) به عنوان معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در دنیا مطرح است که این مهم نشاندهنده شخصیت بسیار بزرگ ایشان می باشد.

وی با تاکید بر انتقال اندیشه های امام راحل به نسل جدید ادامه داد: در این راستا باید تلاش بیشتری برای هرچه بهتر برگزار کردن مراسم ارتحال امام راحل و انتقال تفکر و اندیشه های آن بزرگوار انجام شود.

وی اظهار داشت: رفتار و کردار حضرت امام خمینی(ره )سرمشق و الگویی مناسب برای همگان بویژه مسوولان است چراکه ایشان به مسایل مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و دیگر مسائل اشراف داشتند و صاحب اندیشه بودند.

فرماندار فومن بیان کرد: امروز نسل جوان تشنه نگاه ژرف و عمیق آن بزرگ معمار انقلاب اسلامی است که می بایست در شناخت هر چه بیشتر تفکر آن مرجع بزرگ جهان اسلام، اهتمام بیشتری شود.

قربانزاده به بیداری ملت های اسلامی در سالهای اخیر در سایه رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام راحل(ره) و مقام عظمای ولایت اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) با برپایی حکومت عدل الهی و قطع دست اسکتبار و ایادی آن در خاک کشور، درس بیداری و حسینی(ع) زیستن را به تمامی ملت های آزاده جهان آموخت.

وی در ادامه در خصوص برنامه های اجرایی به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی (ره) در فومن افزود: در این ایام برای پاسداشت جایگاه بزرگ و شخصیت والای بنیانگذار انقلاب اسلامی برنامه ها و مراسم های بزرگداشت در این شهرستان از سوی مردم دیندار ، ادارات و نهادهای فومن برگزار می شود.

قربانزاده افزود: اعزام کاروان پیاده و سواره به حرم مطهر امام راحل، برپایی نمایشگاه آثار امام خمینی(ره)، برگزاری مراس عزاداری در سطح بخش ها، شهرها و روستاهای شهرستان و فراخوان های فرهنگی و مذهبی از جمله مهمترین این برنامه ها است که مشارکت تمامی نهادهای عضو ستاد ارتحال این شخصیت بزرگ قرن در فومن برگزار می شود.

امام جمعه شهرستان فومن نیز در این نشست با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی نعمت الهی بود که ملت ایران را از ظلم و جفای رژیم منحوس پهلوی که وامدار غربی ها بود، نجات داد.

حجت الاسلام و المسلمین ˈسید محمدحسن صفویˈ افزود: تفکرات بنیانگذار انقلاب اسلامی که برگرفته از کتاب خداوند متعال قرآن کریم، مبانی اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب بزرگ و پرنور ائمه اطهار و معصومین (ع) است؛ لازمه رشد و شکوفایی جامعه اسلامی ایران می باشد.

وی همچنین برگزاری باشکوه مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب برای شناساندن ابعاد شخصیتی آن بزرگوار به آحاد مردم بویژه جوانان را ضروری دانست و ادامه داد: به طور قطع مردم ولایتمدار و عاشقان آن حضرت از اقصی نقاط جهان همانند سنوات گذشته در مراسم ارتحال ایشان حضوری ارزشمند خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در زمان حاضر وظیفه همه ما در قبال امام راحل و خون پاک شهیدان، حفظ و گسترش آرمان ها و ارزش های امام، پیروی از ولایت فقیه و رهبری و حفظ وحدت است.

در پایان این جلسه ˈحکمت توفیقیˈ معاون فرماندار فومن و دیگر اعضا این ستاد، در خصوص برگزاری باشکوه مراسم های ایام رحلت حضرت امام خمینی(ره) در این شهرستان مطالبی ایراد کردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد