صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سربازان آزادی خرمشهر شناسایی شوند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در نشست ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، با اشاره به حماسه‌آفرینی رزمندگان در آزادی خرمشهر گفت: سربازان در عملیات آزادی خرمشهر مغفول ماندند و باید شناسایی و تجلیل شوند. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری بر انتقال معنویت فتح خرمشهر به نسل جوان تاکید کرد و افزود: دشمن […]

کد خبر : 9151 | 9:02 ق.ظ | ۱۷ اردیبهشت , ۱۳۹۳

اشجری17

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در نشست ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، با اشاره به حماسه‌آفرینی رزمندگان در آزادی خرمشهر گفت: سربازان در عملیات آزادی خرمشهر مغفول ماندند و باید شناسایی و تجلیل شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری بر انتقال معنویت فتح خرمشهر به نسل جوان تاکید کرد و افزود: دشمن معنویت و وحدت مردم را هدف گرفته است.

وی خواستار انتقال معنویت در مناسبت‌ها توسط متولیان شد و بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با معنویت حاکم بر جامعه تحقق پیدا کرده است.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری گیلان نیز در این نشست از انتشار شش عنوان کتاب تاریخ شفاهی رزمندگان دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز آزادی خرمشهر در این استان خبر داد.

محمد پرحلم اظهار کرد: از ابتدای امسال سه عنوان کتاب تاریخ شفاهی شهدا، آزادگان و رزمندگان دوران دفاع مقدس منتشر شده است.

وی از انتشار دو عنوان کتاب تاریخ شفاهی رزمندگان گیلانی در دوران دفاع مقدس به‌زودی خبر داد و افزود: شش عنوان کتاب تاریخ شفاهی رزمندگان دوران دفاع مقدس همزمان با آزادی خرمشهر در گیلان منتشر می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد