صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کودکان و نوجوانان گیلانی در مزار میرزا کوچک خان، سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) را جشن گرفتند

عظمتی فرماندار شهر رشت در مزار سردار جنگل گفت: حضور پرشور و نشاط نوجوانان و جوانان نقش بسزایی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی داشت. به گزارش روابط عمومی کانون استان گیلان، کودکان و نوجوانان گیلانی همزمان با " 12 بهمن روز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی" از سوی کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ داشت دهه فجر به میهمانی لاله ها رفتند و با عطرافشانی و گلباران کردن مزار شهیدان انقلاب اسلامی، این روز را گرامی داشتند.

کد خبر : 918 | 2:24 ب.ظ | ۱۴ بهمن , ۱۳۹۱

عظمتی فرماندار شهر رشت در مزار سردار جنگل گفت: حضور پرشور و نشاط نوجوانان و جوانان نقش بسزایی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

به گزارش روابط عمومی کانون استان گیلان، کودکان و نوجوانان گیلانی همزمان با ” 12 بهمن روز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی” از سوی کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ داشت دهه فجر به میهمانی لاله ها رفتند و با عطرافشانی و گلباران کردن مزار شهیدان انقلاب اسلامی، این روز را گرامی داشتند.

عظمتی فرماندار شهر رشت در این مراسم ضمن تبریک دهه ی مبارک فجر به نونهالان، کودکان و نوجوانان و فرهنگیان گفت: این روزها یادآور خاطرات شیرین پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم ایران است که امروزه نتایج و دستاوردهای آن برای تمام جهان مشهود است.

وی یادآور شد: دهه ی مبارک فجر یادآور روزهای حرکت های انقلابی و مردمی ایران است که به پیروزی انقلاب اسلامی منتهی شد، حرکتی که با تلاش، مبارزه و وحدت مردم تداوم یافت. وی افزود: در شکل گیری انقلاب اسلامی همه ی مردم از سنین و قشرهای مختلف حضور داشتند اما نوجوانان، جوانان و دانش آموزان و فرهنگیان با حرکت های انقلابی هماهنگ و همسو و پرشور و نشاط نقش عمده ای در نابودی رژیم منحوس پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

عظمتی از کودکان و نوجوانان خواست تا با الگو قرار دادن امام (ره)، شهیدان انقلاب اسلامی و دانشمندان ایران اسلامی که قله های رفیع علم و معرفت را پیموده اند و از افتخارات جاودانه انقلاب ایران اسلامی هستند، در سربلندی میهن اسلامی کوشا باشند.

تلاوت قرآن مجید، سرود جمهوری اسلامی، پخش کلیپ صوتی گلبانگ انقلاب، اجرای دکلمه توسط اعضای نوجوان کانون، تکرار شعارهای انقلابی و گلباران کردن مزار شهیدان و پیمان نامه اعضای نوجوان کانون از جمله برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است این مراسم با حضور کودکان، نوجوانان، کارکنان و مسوولین استانی دوازدهم بهمن در مزار شهدای سلیمانداراب رشت برگزار و شرکت کنندگان عشق و ارادت خود را به شهیدان انقلاب اسلامی و روحانی مبارز گیلانی “میرزا کوچک خان جنگلی” ابراز داشتند.

این مراسم با همکاری اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ داشت دهه فجر استان گیلان متشکل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش و پرورش و صداوسیمای مرکز گیلان برگزار شد.

c900.jpg

c901.jpg

4

c903.jpg

c904.jpg






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد