صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مراسم سالگرد آیت‌الله‌العظمی بهجت در فومن

فرماندار فومن از برگزاری پنجمین سالگرد رحلت آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی در روز 26 اردیبهشت‌ماه جاری در این شهرستان خبر داد. اسماعیل قربانزاده در جریان بازدید از روند احیای منزل پدری و زادگاه آیت‌الله بهجت فومنی اظهار کرد: آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی شخصیتی معنوی داشت. وی عبادت فردی و اجتماعی را از مهم‌ترین ابعاد آیت‌الله بهجت فومنی […]

کد خبر : 9181 | 10:53 ق.ظ | ۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۳

بهجت4

فرماندار فومن از برگزاری پنجمین سالگرد رحلت آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی در روز 26 اردیبهشت‌ماه جاری در این شهرستان خبر داد.
اسماعیل قربانزاده در جریان بازدید از روند احیای منزل پدری و زادگاه آیت‌الله بهجت فومنی اظهار کرد: آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی شخصیتی معنوی داشت.
وی عبادت فردی و اجتماعی را از مهم‌ترین ابعاد آیت‌الله بهجت فومنی عنوان کرد.
فرماندار فومن اظهار کرد: آیت‌الله‌العظمی بهجت تاثیر و نفوذ زیادی در دل‌های مردم داشت و در زمان حیاتش مردم از نقاط دور و نزدیک در اطراف ایشان جمع می‌شدند و پس از رحلت نیز در مراسم‌های مختلف این عالم ربانی حضور می‌یابند.
وی ادامه داد: این مرجع بزرگ جهان تشیع با صیانت نفس خود افتخار ایران اسلامی و گیلان به‌ویژه زادگاهش فومن شده است.
قربانزاده بازسازی و احیای منزل پدری آیت‌الله‌‌العظمی بهجت فومنی را مهم دانست و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم این منزل را به یک مرکز فرهنگی تبدیل کنیم.
وی با اشاره به فرا رسیدن پنجمین سالگرد رحلت آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی خاطرنشان کرد: به مناسبت سالگرد درگذشت ایشان مراسمی در روز 26 اردیبهشت جاری برگزار می‌شود.
این مسئول بر ضرورت احیای خانه پدری آیت‌الله‌العظمی بهجت تاکید کرد و یادآور شد: امیدواریم مقدمات مراسم آغاز احیای خانه پدری آیت‌الله بهجت در فومن همزمان با پنجمین سالگرد ایشان فراهم شود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد