صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تشییع پیکر سه شهید گمنام همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در گیلان

دبیر یادواره ۳۸۰ شهید ورزشکار گیلان از مراسم تشییع سه شهید گمنام همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد و گفت: قرار است یکی از شهدای گرانقدر میهمان ویژه یادواره شهدای ورزشکار گیلان باشد. محمد پورمحسن، دبیر یادواره شهدای ورزشکار گیلان  در چهارمین نشست هماهنگی یادواره 380 شهید ورزشکار گیلان، با ارائه گزارشی در […]

کد خبر : 9191 | 11:49 ق.ظ | ۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۳

IMAGE635350727971208132

دبیر یادواره ۳۸۰ شهید ورزشکار گیلان از مراسم تشییع سه شهید گمنام همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد و گفت: قرار است یکی از شهدای گرانقدر میهمان ویژه یادواره شهدای ورزشکار گیلان باشد.

محمد پورمحسن، دبیر یادواره شهدای ورزشکار گیلان  در چهارمین نشست هماهنگی یادواره 380 شهید ورزشکار گیلان، با ارائه گزارشی در خصوص برگزاری این یادواره گفت: این مراسم غروب سوم خرداد، همزمان با سالگرد آزادسازی خرمشهر و باحضور جامعه ورزش و جوانان در سالن تختی مجموعه ورزشی شهیدعضدی رشت برگزار می‌شود.

 وی اضافه کرد: این یادوراه با اجتماع 2000 نفری مردم سراسر استان برگزار می شود.

پورمحسن افزود: در این یادواره نمایشگاهی از فعالیت‌ها، زندگینامه، وصیت نامه و رشادت‌های شهیدان ورزشکار که هم در میدان جهاد و هم در میادین ورزشی قهرمان هستند، برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این روز سه تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در استان تشییع می‎شوند گفت: قرار است با موافقت مسئولان یکی از شهدای گرانقدر میهمان ویژه یادواره شهدای ورزشکار گیلان باشد.

مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این نشست هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی بیشتر جوانان و ورزشکاران و قهرمانان با فرهنگ شهید و شهادت دانست و گفت: این یادواره بزرگ با مشارکت و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و مسئولان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هر چقدر درحوزه فرهنگی کار کرده و هزینه کنیم به ویژه برای کسانی‌که بی‌ادعا خون خود را نثار آزادی و استقلال وطن کردند،باز هم کم است.

 رهنما با بیان اینکه در برخی از رشته‌های ورزشی هزینه‌ها و اعتباراتی صرف می‌شود که جز ناهنجاری و بی‌احترامی سودی ندارد، تصریح کرد: اگر همین هزینه‌ها در حوزه فرهنگی و جوانان صرف شود نتابج بسیار مطلوبی به همراه خواهد داشت.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد