صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دیدار استاندار گیلان با خانواده آيت الله احسانبخش، نماينده فقيد ولي فقيه در گيلان

استاندار گيلان در فضايي گرم و صميمي با خانواده آيت ا… احسانبخش نماينده  فقيد ولي فقيه در گيلان ديدار کرد . دکتر نجفي؛دراين ديدار با گراميداشت ياد و خاطره ي آيت ا… احسانبخش گفت : نام و آوازه ي اين روحاني بزرگوار همواره در يادها و خاطره هاي مردم گيلان ودوستداران انقلاب ماندگار است . […]

کد خبر : 9197 | 11:04 ق.ظ | ۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۳

jpg1243

استاندار گيلان در فضايي گرم و صميمي با خانواده آيت ا… احسانبخش نماينده  فقيد ولي فقيه در گيلان ديدار کرد .

دکتر نجفي؛دراين ديدار با گراميداشت ياد و خاطره ي آيت ا… احسانبخش گفت : نام و آوازه ي اين روحاني بزرگوار همواره در يادها و خاطره هاي مردم گيلان ودوستداران انقلاب ماندگار است .

وي با اشاره به خدمات ارزشمند نماينده ي فقيد ولي فقيه در گيلان به نظام و انقلاب بويژه در دوران مبارزه با رژيم پهلوي و عرصه هاي کمک به جبهه هاي جنگ گفت : مجاهدت هاي آيت ا… احسان بخش براي اعتلاي جمهوري اسلامي ايران نشان از پايبندي گيلانيان به آزاد منشي و گذشته ي پربار آنان در دفاع از کيان اسلام و ايران است .

دکتر نجفي به شخصيت کم نظير علمي و آثار ارزشمند آيت ا… احسانبخش نيز اشاره کرد و گفت : اين روحاني بزرگوار در موضوعات علمي ،فقهي، حدیث و قرآني تأليفات ارزشمندي دارند که ضرورت بازخواني اين انديشه ها و شناساندن آن به محققان و نسل جوان مهم است .

در اين ديدار صميمي فرزندان و خانواده ي آيت ا… احسانبخش نيزبه بيان خاطرات خود از ايشان پرداختند .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد