صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری همایش ملی مدیریت توانمندی‌های اقتصادی ایران در رشت

دبیر همایش ملی مدیریت توانمندی‌های اقتصادی ایران از برگزاری این همایش 22 اردیبهشت ماه جاری در رشت خبر داد. حسن حبیبی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش ملی مدیریت توانمندی‌های اقتصادی ایران در رشت اظهار کرد: این همایش با محورهای اقتصاد مقاومتی، بانکداری اسلامی و توانمندی‌های اقتصاد اسلامی برگزار می‌شود. به گفته وی، سرمایه‌گذاری […]

کد خبر : 9202 | 11:33 ق.ظ | ۲۱ اردیبهشت , ۱۳۹۳

حبیبی12

دبیر همایش ملی مدیریت توانمندی‌های اقتصادی ایران از برگزاری این همایش 22 اردیبهشت ماه جاری در رشت خبر داد.

حسن حبیبی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش ملی مدیریت توانمندی‌های اقتصادی ایران در رشت اظهار کرد: این همایش با محورهای اقتصاد مقاومتی، بانکداری اسلامی و توانمندی‌های اقتصاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گفته وی، سرمایه‌گذاری خارجی، بهره‌وری و اشتغال، سلامت اداری، برند ملی، پدافند غیرعامل در اقتصاد، ارتقای کیفیت و مدیریت ریسک به مرحله فراخوان گذاشته شد.

دبیر اجرایی همایش ملی مدیریت توانمندی‌های اقتصادی ایران افزود: 400 مقاله به دبیرخانه این همایش از سراسر کشور رسیده که از این تعداد 250 مقاله پذیرفته شده است.

وی با بیان اینکه بقیه مقاله‌ها به دلیل غیرمرتبط بودن با موضوع همایش حذف شدند، گفت: 34 مقاله نیز برگزیده شده است.

حبیبی زمان برگزاری همایش مذکور را در دو نوبت صبح و عصر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت عنوان کرد و یادآور شد: این همایش با حضور استاندار و سخنرانی دکتر نتاج استاد اقتصاد و مدیرعامل بانک مهر اقتصاد کشور برگزار می‌شود.

وی نقش رسانه‌ها را برای پیشرفت اقتصاد کشور موثر دانست و تصریح کرد: امروزه با توجه به تحریم‌های اقتصادی کشور رشد پیشرفت‌های علمی خوبی دست یافته و تحریم‌های اقتصادی برای رشد کشور یک فرصت بود.

رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان خاطرنشان کرد: ایجاد وابستگی یکی از سیاست‌های غرب برای برتری خود بر کشورهای دیگر است که در این راستا نخبگان و اندیشمندان باید دانش را بومی‌سازی کرده و پیوند بین صنعت و دانشگاه را برقرار کنند.

وی یادآور شد: پس از انقلاب اسلامی پیوند صنعت و دانشگاه در حد شعار باقی مانده و در این راستا تحقق پیوند این دو دستگاه مهم بر پیشرفت کشور تاثیرگذار است.

حبیبی با بیان اینکه تاکنون 70 دستگاه اداری گیلان دارای پایگاه بسیج کارمندان هستند، متذکر شد: مهم‌ترین هدف این بسیج ساماندهی کارمندان بسیجی، ایجاد هماهنگی و نظارت در اجرای برنامه‌های شناسایی و پرورش نیروهای مومن است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد