صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) شهرستان آستارا

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا از تشکیل ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در این شهرستان خبر داد. حجت‌الاسلام حسن ملائکی آستارا در جمع اعضای کمیته مراسم و تبلیغات ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره)  شهرستان آستارا اظهار کرد: سیاه‌پوش کردن سطح شهرستان و راه‌اندازی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌های این ستاد است. وی برگزاری […]

کد خبر : 9323 | 8:46 ق.ظ | ۲۸ اردیبهشت , ۱۳۹۳

حجت‌الاسلام حسن ملائکی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا از تشکیل ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن ملائکی آستارا در جمع اعضای کمیته مراسم و تبلیغات ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره)  شهرستان آستارا اظهار کرد: سیاه‌پوش کردن سطح شهرستان و راه‌اندازی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌های این ستاد است.

وی برگزاری مراسم در مساجد شهرستان آستارا، عزاداری خیابانی، مسابقه نقاشی، برپایی نمایشگاه آثار هنری و همایش آشنایی با اندیشه‌های حضرت امام (ره) و نیز محافل انس با قرآن کریم را برخی از برنامه‌های پیشنهادی به کمیته مذکور بیان کرد.

رئیس کمیته مراسم و تبلیغات ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) آستارا، شخصیت معنوی و توجه امام (ره) به عبادت و بندگی محض را دلیل شجاعت ایشان بیان کرد و گفت: کسی که از پروردگار بترسد از غیر خدا واهمه‌ای ندارد.

وی یکی از عوامل پیشرفت امام خمینی(ره) در محورهای متعدد را جنبه خداترسی و تقوای ایشان عنوان کرد.

ملائکی خاطرنشان کرد: امام (ره) با تاسی از انبیای الهی، معصومین(ع) و انسان‌های خداجو بر طاغوتیان و دشمنان اسلام پیروز شد.

وی به مناسبت پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی آیت‌الله‌العظمی بهجت اظهار کرد: آیت‌الله‌العظمی بهجت فومنی از باب عرفان و معرفت الهی بهره ویژه‌ای داشت که این مهم در سایه یاد دائمی و ذکر همیشه پروردگار حاصل شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا اقامه نماز جماعت در مساجد را دلیل بر شخصیت معنوی این روحانی بزرگوار دانست.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد