صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انزلی میزبان آلاله‌های گمنام می‌شود

انزلی میزبان آلاله‌های گمنام می‌شود فرماندار انزلی گفت: پیکر مطهر 3 شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) در 4 خردادماه امسال در بندرانزلی تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.  قاسم روحانی‌فر با بیان اینکه یاد شهدا در این کشور بر اعمال ما حاکم است، اظهار کرد: تلاش مردم و مسئولان […]

کد خبر : 9324 | 8:38 ق.ظ | ۲۸ اردیبهشت , ۱۳۹۳

شهدا50

انزلی میزبان آلاله‌های گمنام می‌شود

فرماندار انزلی گفت: پیکر مطهر 3 شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با شهادت امام موسی کاظم (ع) در 4 خردادماه امسال در بندرانزلی تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

 قاسم روحانی‌فر با بیان اینکه یاد شهدا در این کشور بر اعمال ما حاکم است، اظهار کرد: تلاش مردم و مسئولان این است که راه و آرمان‌های این شهدای والامقام فراموش نشود.

وی با اشاره به میزبانی انزلی از پیکر سه شهید گمنام تصریح کرد: شهرستان بندرانزلی پس از مدت‌ها انتظار در چهارم خرداد‌ماه امسال همزمان با سالروز آزاد‌سازی خرمشهر افتخار میزبانی از این شهدای گمنام ماندگار را به‌ عهده می‌گیرد تا با خاکسپاری این عزیزان همیشه آنها را یاد کنیم.

فرماندار انزلی اضافه کرد: این مراسم با همکاری ارگان‌ها و دستگاه‌هایی مانند ناحیه مقاومت بسیج سپاه انزلی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری و … برگزار می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد؛ با حضور باشکوه مردم ولایتمدار و قهرمان انزلی برگی ماندگار در تاریخ این شهرستان رقم بخورد.

روحانی‌فر درباره جزئیات این مراسم تصریح کرد: سه مکان برای خاکسپاری در نظر گرفته شده بود و پس از جمع‌بندی قرار شده است این شهدای گرانقدر در جوار یادمان شهدا واقع در بلوار قدس بندرانزلی به خاک سپرده شوند.

وی زمان آغاز مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام را ساعت 10 صبح روز چهارم خردادماه از جلوی مقر سابق سپاه واقع در خیابان پاسداران عنوان کرد.

این مسئول گفت: مراسم شب وداع با شهدای گمنام نیز پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع بندرانزلی برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد