صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اقدام وحشیانه اسرائیل آزمون بزرگی برای کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر است

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای میرزا کوچک صومعه‌سرا گفت: اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی میدان و آزمون بزرگی برای کشورهای غربی به ویژه سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه که مدعی دفاع از حقوق بشرهستند، است. سراج‌الدین واسه  در حاشیه برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرصومعه سرا، اظهار کرد: حرکت […]

کد خبر : 9326 | 8:54 ق.ظ | ۲۸ اردیبهشت , ۱۳۹۳

139302141836035272680413

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای میرزا کوچک صومعه‌سرا گفت: اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی میدان و آزمون بزرگی برای کشورهای غربی به ویژه سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه که مدعی دفاع از حقوق بشرهستند، است.

سراج‌الدین واسه  در حاشیه برگزاری تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرصومعه سرا، اظهار کرد: حرکت جنایت‌کارانه و وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی که از روی استیصال و درماندگی این رژیم در آخرین لحظات حیات این رژیم صورت گرفت، بار دیگر چهره خبیث و شوم این رژیم را بر همگان آشکار ساخت.

وی افزود: این تجمع اعتراض آمیز دوباره فلسفه پیدایش این رژیم را که همانا ایجاد ناامنی و خشونت در منطقه است را بر همگان متذکر ساخت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای میرزا کوچک صومعه‌سرا گفت: دیگر برای وجدان‌های بیدار بشری در دنیا جای تردید نمانده است که رژیم صهیونستی صورتی دیگر از نظام نژادپرستی است که از اصول اولیه آن نه تنها مخالفت و مبارزه با مسلمانان، که مبارزه با اصول اولیه انسانی و حقوق بشری است، حقوقی که خود مدعی حمایت از آن هستند.

واسه تصریح کرد: سال‌ها محاصره مردم مظلوم و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه و معصوم و در نهایت حمله به کشتی‌های حاوی کمک‌های انسان دوستانه و کشتار نمایندگان آزادی‌کافی است تا مدعیان حقوق بشری و سازمان‌های بین‌المللی حداقل قطعنامه‌ای در محکومیت این رژیم صهیونیست صادر کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات ضد انسانی رژیم صهیونیستی در قبال مردم فلسطین و جلوگیری از رسیدن کمک‌های انسان دوستانه به مردم فلسطین نشانه ضعف این رژیم است، خاطرنشان کرد: حکومت‌ها تنها زمانی برای بقای خود دست به اعمال خشونت‌بار می‌زنند که دیگر از راه‌های سیاسی قطع امید کرده باشند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای میرزا کوچک صومعه‌سرا تأکید کرد: هم اکنون اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی میدان آزمون بزرگی برای کشورهای غربی علی الخصوص سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه که مدعی دفاع از حقوق بشرند است.

واسه با بیان اینکه این کشورها باید برای اثبات ادعاهای خود حداقل دست از حمایت این رژیم بردارند، اظهار کرد: چرا که جهان به سوی نابودی ظلم و استکبار در حرکت است و در این میان کشورهایی که از استکبار حمایت می‌کنند در میان اذهان عمومی جایی ندارند.

وی  افزود: دانشجویان دانشکده فنی و حرفه‌ای میرزاکوچک صومعه‌سرا ابراز همدردی با تمام مردم فلسطین همگام و هم صدا با مردم ایران و تمام آزادی خواهان جهان ضمن اعلام همبستگی خود با ملت مظلوم فلسطین، انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کرده و خواستار برخورد قاطع جوامع بین‌الملل و به ویژه کشورهای اسلامی با این رژیم منحوس هستند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد