صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادواره شهید علی خلیلی و شهدای گمنام دانشگاه گیلان

استاد حوزه، شهید خلیلی را فرصتی برای نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: شهید علی خلیلی الگوی کربلایی جامعه اسلامی است. حجت‌الاسلام سید حسین موسوی در یادواره شهید علی خلیلی و شهدای گمنام دانشگاه گیلان در مسجد باقرالعلوم (ع) این دانشگاه با اشاره به جنگ ایدئولوژیک غرب علیه نظام اسلامی اظهار کرد: دشمن در مدت […]

کد خبر : 9344 | 9:45 ق.ظ | ۲۹ اردیبهشت , ۱۳۹۳

شهید خلیلی

استاد حوزه، شهید خلیلی را فرصتی برای نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: شهید علی خلیلی الگوی کربلایی جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید حسین موسوی در یادواره شهید علی خلیلی و شهدای گمنام دانشگاه گیلان در مسجد باقرالعلوم (ع) این دانشگاه با اشاره به جنگ ایدئولوژیک غرب علیه نظام اسلامی اظهار کرد: دشمن در مدت 35 سال گذشته بیشترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران اعمال کرده است.

وی، مقام معظم رهبری را استراتژیست نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب از دشمن آگاهی دارد و خطوط قرمز را به‌هنگام مشخص می‌کند. موسوی با تاکید براینکه در عمل و فکر باید منطبق با رهنمودهای ولی فقیه باشیم، بیان کرد: ولایت فقیه مبنای حکومت اسلامی است.

استاد حوزه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر واجب فراموش شده در جامعه است و در مسائل اجتماعی مهم‌تر از این موضوع وجود ندارد.

وی تشخیص به‌موقع را مهم خواند و تصریح کرد: آنها که در فریضه امر به معروف و نهی از منکر کربلایی عمل کردند زمان را تشخیص دادند.

موسوی ولایت را محور تمام فعالیت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: ولایت‌مدار فردی است که ببیند ولی فقیه اولویت‌ها را چگونه تبیین می‌کند.

شهید خلیلی الگوی کربلایی جامعه اسلامی است

استاد حوزه شهید علی خلیلی را فرصتی برای نظام اسلامی خواند و یادآور شد: شهید خلیلی کربلایی عمل کرد و برای جامعه اسلامی الگو شده است.

وی ایثار و شهادت‌طلبی را اولویت کلام مقام معظم رهبری برای جامعه اسلامی برشمرد و افزود: پرداختن به شهید خلیلی‌ها مفاهیم کربلا را به جامعه القا می‌کند.

موسوی، یادواره شهدا را فرصت مناسبی برای القای مفاهیم کربلا به مخاطبان عنوان کرد.

حضور نیافتن مقام معظم رهبری در نمایشگاه کتاب دارای پیام بود

استاد حوزه هر حرکت رهبر معظم انقلاب را دارای پیام دانست و تصریح کرد: امسال حضور نیافتن مقام معظم رهبری در نمایشگاه کتاب دارای پیام بود و فرد ولایت‌مدار باید پیام‌ها را درک کند.

وی حضور مقام معظم رهبری در شلمچه در نوروز امسال را دارای پیام ذکر کرد و گفت: نوروز امسال بسیاری از مسئولان به کیش و شمال کشور سفر کردند.

موسوی با بیان اینکه دشمن از فرآیند فرهنگ شهادت‌طلبی ملت ایران وحشت دارد، اظهار کرد: دشمن از آرمان و تفکر دهه 60 جامعه اسلامی هراس دارد.

استاد حوزه تفکر رزمندگان اسلام را برگرفته از مکتب شیعه خواند و یادآور شد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با الهام از کربلا ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه آرمان‌ها در وصیتنامه شهدا نمایان است، خاطرنشان کرد: استکبارستیزی، حجاب و ولایت از جمله آرمان‌های شهدا است.

موسوی شهادت را مرگ انسان‌های زیرک دانست و بیان کرد: دشمن از اینکه جوانان ما عاشق شهادت باشند، می‌ترسد. استاد حوزه با بیان اینکه امروز دشمن به‌دنبال به شهادت رساندن دانشگاهیان است، گفت: موضوع مذکور برای جامعه اسلامی دارای پیام است.

وی یادواره‌ها را خاستگاه تبیین آرمان شهدا ذکر کرد و افزود: امروز دشمن نمی‌خواهد تفکر شهید علی خلیلی در جامعه نهادینه شود.

موسوی به تحریم و جلوگیری از رساندن آب به امام حسین (ع) در کربلا اشاره کرد و یادآور شد: امام حسین (ع) حاضر به مذاکره با ابن‌مرجانه نشد.

استاد حوزه پیام امام حسین (ع) را «هیهات منه الذله» دانست و بیان کرد: استکبارستیزی را باید از امام (ره) آموخت که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

نمایش کلیپ از شهید علی خلیلی، سرودن اشعار توسط زین‌العابدین آذر ارجمند شاعر آیینی گیلان و مداحی از جمله برنامه‌های مراسم مذکور بود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد