صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری اردوی جهاد فجر در شهرستان رودبار

رئیس هلال احمر رودبار از برگزاری اردوی جهاد فجر به مناسب دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، اورنگ محجوبی عصر امروز در مراسم برگزاری اردوی جهاد فجر رودبار در روستای «چهار محل» بزرگ‌ترین روستای این شهرستان، اظهار کرد: این اردوها هر ساله با همت هلال احمر رودبار در مناسبت‌ها و عناوین مختلف در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر : 935 | 2:33 ب.ظ | ۱۵ بهمن , ۱۳۹۱

رئیس هلال احمر رودبار از برگزاری اردوی جهاد فجر به مناسب دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، اورنگ محجوبی عصر امروز در مراسم برگزاری اردوی جهاد فجر رودبار در روستای «چهار محل» بزرگ‌ترین روستای این شهرستان، اظهار کرد: این اردوها هر ساله با همت هلال احمر رودبار در مناسبت‌ها و عناوین مختلف در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

به گفته وی، اردوی مذکور هم زمان با ایام‌الله دهه فجر با همت کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر رودبار و مشارکت هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، مرکز بهداشت، بهزیستی، کمیته امداد و… برگزار شده است.

این مسئول با بیان اینکه این اردو به منظور ویزیت رایگان اهالی روستای بخش خورگام رودبار برگزار شده است، ادامه داد: پزشک عمومی، دندان‌پزشک و متخصص زنان حضور دارند.

وی از توزیع داروی رایگان در این اردو خبر داد و گفت: حدود دو میلیون تومان دارو برای عرضه به بیماران و ویزیت شدگان اختصاص داده شده است.

محجوبی برگزاری کلاس‌های آموزشی را از دیگر برنامه‌های اردوی جهاد فجر عنوان کرد و افزود: این دوره از کلاس‌ها در زمینه‌های آموزش کمک‌های اولیه و… در مدرسه راهنمایی و دبیرستان روستای چهار محل در حال برگزاری است.

معاون سیاسی‌امنیتی فرماندار رودبار نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: به میمنت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سه دهه گذشته خدمات ارزشمندی در کشور انجام گرفته است.

اسدالله نظری، دستیابی به انرژی هسته‌ای، پیشرفت‌های علمی، فرهنگی و… را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: انقلاب اسلامی بالنده‌تر از گذشته برای ادامه راه خود استوار است.

وی از تشکیل 17 کمیته در ستاد دهه فجر رودبار خبر داد و افزود: این کمیته‌ها برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر سال جاری را در دستور کار قرار داده است.

معاون فرماندار رودبار خاطرنشان کرد: در دهه فجر بالغ بر 80 پروژه عمرانی با اعتباری بیش از 11 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خدمات نظام اسلامی را چشمگیر خواند و تصریح کرد: تحریم‌ها نتوانسته‌اند خدمات نظام را کمرنگ جلوه دهند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد