صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سردار نوعی‌اقدم: انتخابات آزاد پروژه دشمن برای ایجاد فتنه‌ای دیگر است

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: دشمن با پروژه انتخابات آزاد زمینه را برای فتنه‌ای دیگر آماده می‌کند که لازم است ملت با بصیرت و توجه به رهنمودهای رهبری حرکات دشمنان را زیرنظر داشته باشند.

کد خبر : 938 | 2:33 ب.ظ | ۱۵ بهمن , ۱۳۹۱

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: دشمن با پروژه انتخابات آزاد زمینه را برای فتنه‌ای دیگر آماده می‌کند که لازم است ملت با بصیرت و توجه به رهنمودهای رهبری حرکات دشمنان را زیرنظر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار رحیم نوعی‌اقدم در سومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در نشست سیاسی با حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) این یگان با اشاره به دشمنی‌های آمریکا با جمهوری اسلامی در 34 سال گذشته، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب، آمریکا به خاطر دو راهبرد مهم گرایش اسلامی و «نه شرقی و نه غربی» بودن انقلاب اسلامی با 32 کشور جهان رایزنی کرد که ایران را به رسمیت نشناسند و در همین راستا با تحریک صدام و تجهیز نظامی او زمینه حمله به ایران را فراهم کرد.

وی ادامه داد: در آن زمان تمام تئوریسین‌های دنیا اعتقاد داشتند این جنگ یا پیروز ندارد و یا عراق پیروز میدان است زیرا تمام دنیا با ما در جنگ بودند و دلیل این ادعا، اسیر کردن نظامیان 18 کشور جهان توسط رزمندگان ما بود.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: پس از عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر ورق برگشت و زمزمه آتش‌بس از طرف آمریکا با پیش‌شرط‌هایی به گوش رسید که مضمون آن پیش‌شرط‌ها، حذف ولایت فقیه و سپاه بود.

وی با تصریح بر اینکه با پایان یافتن جنگ، دنیا آمریکا را مورد مذمت قرا می‌داد اینکه نتوانسته بود به ادعاهای خود نسبت به شکست ایران جامه عمل بپوشاند، اذعان کرد: آمریکا برای برون‌رفت از این هجمه‌ها ادعا می‌کرد عمر انقلاب به عمر امام (ره) بستگی دارد.

نوعی‌اقدم خاطرنشان کرد: با رحلت حضرت امام (ره) به دلیل رهبری‌های امام گونه رهبر معظم انقلاب آمریکا تا شش سال نخست نتوانست در راستای اهداف خود گام بردارد بنابراین در معرض ملامت دنیا قرار گرفت که مجبور به پذیرش شد.

به گفته وی، آمریکا باز ادعا می‌کرد چنان به ایران فشار می‌آورد که از پا بیفتد و مقام معظم رهبری در جوابشان فرمودند دشمن اگر فشار وارد کند دیگر صلح امام حسن (ع) تکرار نخواهد شد بلکه عاشورا اتفاق می‌افتد البته این بار پیروز میدان عبیدالله نخواهد بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس به وقوع فتنه 88 اشاره کرد و یادآور شد: استکبار بار دیگر در فتنه 88 با بهانه تقلب در انتخابات عده‌ای را به کف خیابان‌ها کشاند و این بار نیز انتظارش از این فتنه‌گری، حذف ولایت فقیه بود.

وی با تصریح بر اینکه امروز دشمن با پروژه انتخابات آزاد زمینه را برای فتنه‌ای دیگر آماده می‌کند، خاطرنشان کرد: لازم است ملت با آگاهی، بصیرت و توجه به رهنمودهای ولی امر مسلمین حرکات دشمنان و نوکران و جیره‌خواران داخلی آن ها را زیر نظر داشته باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد