صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بيانيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

حماسه ملی فتح خرمشهر نقطه عطف پیروزی مجاهدان راه خدا و رزمندگان دلیر اسلام بود. روز مقاومت، ایثار و پیروزی، روز اضمحلال دشمنان دیوسیرتی که حقانیت ملت ایران اسلامی را در دفاع از آرمان‌های اصیل نهضت پرشکوه خویش نمایان ساخت. رزمندگان دفاع مقدس در نخستین سالهای جنگ تحمیلی که با حمایت قدرت‌های بزرگ استکباری درصدد […]

کد خبر : 9409 | 11:04 ق.ظ | ۱ خرداد , ۱۳۹۳

شورا25

حماسه ملی فتح خرمشهر نقطه عطف پیروزی مجاهدان راه خدا و رزمندگان دلیر اسلام بود. روز مقاومت، ایثار و پیروزی، روز اضمحلال دشمنان دیوسیرتی که حقانیت ملت ایران اسلامی را در دفاع از آرمان‌های اصیل نهضت پرشکوه خویش نمایان ساخت. رزمندگان دفاع مقدس در نخستین سالهای جنگ تحمیلی که با حمایت قدرت‌های بزرگ استکباری درصدد محو ارزش‌های دینی و آرمان‌های شهیدان بودند، در برنامه‌ای منسجم و با شهامت خیره کننده خویش تمام معادلات جنگ‌های کلاسیک را برهم زده و خالق حماسه‌ای شدند که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) فتح الفتوح نام گرفت. در این عملیات بزرگ که به نام بیت المقدس موسوم شد، منطقه وسیعی از جمله خرمشهر که ماه‌ها در اسارت دشمن بود، آزاد گردید و از آن پس رئیس جمهور عراق، نوکر سرسپرده استعمار، عاجزانه درخواست سازش نمود، تا بتواند جریان جنگ نرم را که به عنوان پروژه دوم استکبار جهانی بود، به انجام برساند. پاسخ دندان شکن حضرت امام خمینی(ره) برای مقاومت ملت ایران ، وحدتی مثال زدنی در سراسر ایران به ارمغان آورد تا پیروزی‌های مکرر رزمندگان در عملیات‌های بعدی بشارتی دیگر، بر استقلال خواهی و طرد دشمنان باشد. شکوه پیروزی درخشان رزمندگان اسلام در سوم خرداد ماه سال1361 تاریخ پرگهر ایران اسلامی را به جریانی حماسه ساز در مقاومت جهانی بدل نمود و اسطورۀ شکست ناپذیری استکبار جهانی را آشکار ساخت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن پاسداشت یاد و خاطره حماسه سازان آزادسازی خرمشهر(روز مقاومت، ایثار و پیروزی)و یادآوری دوران ایستادگی و رشادت ملت غیور ایران اسلامی بر تداوم این روحیه در تمامی عرصه ها ی علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تأکید می نماید. بی شک مقاومت و مجاهده جوانان خستگی ناپذیر این مرز و بوم که ریشه در فرهنگ دفاع مقدس دارد راه فتح قله‌های دانش و دستیابی به سکوهای افتخار علمی را فراهم نموده و ایران اسلامی را به الگویی برتر در همه عرصه‌ها بدل خواهد کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد