صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جشن با شکوه انقلاب در روستای اردجان شهرستان رضوانشهر

مردم روستای اردجان رضوانشهر با برپایی جشن انقلاب، خاطرات روزهای شكل گیری پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. به گزارش ایرنا، مسوول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد كشاورزی استان گیلان عصر شنبه در این آیین گفت: مهمترین وظیفه همه انبیا الهی تعلیم علوم الهی به بشریت بود.

کد خبر : 947 | 2:37 ب.ظ | ۱۵ بهمن , ۱۳۹۱

مردم روستای اردجان رضوانشهر با برپایی جشن انقلاب، خاطرات روزهای شكل گیری پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش ایرنا، مسوول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد كشاورزی استان گیلان عصر شنبه در این آیین گفت: مهمترین وظیفه همه انبیا الهی تعلیم علوم الهی به بشریت بود.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر جهانی گفت: تلاش های نبی مكرم اسلام(ص) برای نجات بشریت بود كه امام خمینی(ره) نیز با هدف پیاده سازی احكام اسلامی قیام كردند و با حمایت مردم توانستند بساط رژیم ستمشاهی را از این كشور اسلامی جمع كنند.

وی با مهم توصیف كردن وظیفه امت نبوی در مقابل رسالت نبی مكرم اسلام (ص) بیان كرد: داشتن گوش شنوا، زبانی پرسشگر و قلبی عقول از بارزترین صفات امت رسول گرامی اسلام است و امروز باید این موارد را در خود زنده كنیم.

جهانی گفت: از فیض بركات همین سوالات بود كه امروز ما از میلیون ها احادیث و روایات معصومین(ع) برخوردار هستیم .

مسوول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد كشاورزی گیلان با بیان اینكه در طول انقلاب اسلامی همواره شاهد دشمنی استكبار جهانی بوده ایم ، یادآور شد: طی این مدت شرایط بسیار سختی را تجربه كرده ایم اما با توجه به وجود امكانات پیشرفته و رفاهی در زمینه های مختلف شرایط امروز ما بسیار متفاوت تر زمان صدر اسلام است.

وی، شور و حال مردم این منطقه در برپایی جشن های انقلاب اسلامی را نشان پایبندی آنان به آرمان های نظام و انقلاب دانست و گفت: این درست همان چیزی است كه دشمنان را عصبانی می سازد.

حجت الاسلام جهانی اضافه كرد: در آستانه انتخابات آتی و سرنوشت ساز وجود چنین روحیه ای بین مردم موجب وفادری آنان به جمهوری اسلامی است.

وی خطاب به جوانان حاضر در جشن پیروزی انقلاب اسلامی مناطق مختلف رضوانشهر وپره سر افزود: امروز حضور شما در نمازهای جمعه وجماعات، جلسات مسجد، پایگاه های مقاومت بسیج و شجره طیبه و حلقات صالحین و تبعیت از دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی راه نجات شماست و مسوولان و خانواده ها باید در فراهم سازی چنین زمینه هایی برای شما تلاش كند.

در این مراسم ائمه جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، بخشداران، شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهروروستا، دهیاران و مدیران دستگاه های اجرایی شهرهای رضوانشهر و پره سر حضور داشتند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد