صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یادواره شهید داود حق‌وردیان در مسجد قدس شهر رشت

مسئول گروه تفحص و مفقودین شهدا با اشاره به اینکه باید در مقابل دشمن و تحریم‌های اقتصادی علیه مردم ایستادگی کرد، گفت: امروز دشمن دین ما را هدف گرفته و در زمان جنگ در صدد نابودی دین اسلام بود. سردار محمد احمدیان، مسئول گروه تفحص و مفقودین شهدا، در یادواره شهید داود حق‌وردیان در مسجد […]

کد خبر : 9485 | 11:00 ق.ظ | ۴ خرداد , ۱۳۹۳

سردار محمد احمدیان

مسئول گروه تفحص و مفقودین شهدا با اشاره به اینکه باید در مقابل دشمن و تحریم‌های اقتصادی علیه مردم ایستادگی کرد، گفت: امروز دشمن دین ما را هدف گرفته و در زمان جنگ در صدد نابودی دین اسلام بود.

سردار محمد احمدیان، مسئول گروه تفحص و مفقودین شهدا، در یادواره شهید داود حق‌وردیان در مسجد قدس شهر رشت،‌ با اشاره به سخن امام خمینی (ره) در خصوص آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: در ابتدای جنگ با توجه به اینکه نبرد را خوب بلد نبودیم توانستیم 19هزار نفر از دشمن را به اسارت بگیریم.

 وی با بیان اینکه 60 هزار مفقود‌الاثر در دوران جنگ تحمیلی وجود داشت،‌ تصریح کرد: تعداد 6 هزار نفر مفقود الاثر باقی مانده است.

 احمدیان با اشاره به خاطره یکی از فرماندهان عراقی در به اسارت گرفتن یک رزمنده کوچک،‌ افزود: بعثی‌ها سمبه اسلحه کلاشینکوف به درون چشم این رزمنده فرو کردند ولی وی همواره نام امام حسین(ع) را بر لب داشت که به شهادت رسید.

 مسئول گروه تفحص و مفقودین شهدا با تاکید بر اینکه شهدا دین خود را به هیچ چیز دیگری معامله نکردند، خاطرنشان کرد: امروز دشمن دین ما را هدف گرفته و در زمان جنگ درصدد نابودی دین اسلام بود.

 وی تصریح کرد: باید در مقابل دشمن و تحریم‌های اقتصادی علیه مردم ایستادگی کرد و ملت ما همواره در برابر تهدیدات استکبار جهانی مقاومت کرده است.

 احمدیان با بیان اینکه دشمنان باید بدانند جوانان ما پای دین و ناموس خود ایستاده‌اند، تاکید کرد: مردم امروز لحظه‌ای از حمایت آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری دست بر نمی‌دارند.

 مسئول گروه تفحص و مفقودین شهدا، اذعان کرد: دشمن با ترفندهای مختلف در حوزه جنگ نرم جوانان و اندیشه‌های اسلامی آن‌ها را نشانه رفته است که باید در برابر این نقشه‌ها هوشیارتر بود.

 گفتنی است، این مراسم با مداحی ذاکر اهل بیت(ع)، رسول خدادادیان و حضور پرشور مردمی برگزار شد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد