صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






وظیفه امروز مسلمانان تقویت جبهه مقاومت اسلامی است

نماینده ولی فقیه درسپاه قدس گیلان با بیان اینکه وظیفه امروز مسلمانان تقویت جبهه مقاومت اسلامی است گفت: سوریه نماد مقاومت اسلامی است وتمام مسلمانان وآزادیخواهان جهان باید پشتیبان این ملت باشند.  حجت الاسلام محمدعلی محسن زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در مراسم جشن سالروز آزاد سازی خرمشهر در مزار شهدای این […]

کد خبر : 9525 | 11:37 ق.ظ | ۵ خرداد , ۱۳۹۳

محسن-زاده50

نماینده ولی فقیه درسپاه قدس گیلان با بیان اینکه وظیفه امروز مسلمانان تقویت جبهه مقاومت اسلامی است گفت: سوریه نماد مقاومت اسلامی است وتمام مسلمانان وآزادیخواهان جهان باید پشتیبان این ملت باشند.

 حجت الاسلام محمدعلی محسن زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در مراسم جشن سالروز آزاد سازی خرمشهر در مزار شهدای این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهدا سند مقاومت و افتخار ایران اسلامی هستند و نام مبارک این عزیزان زینت بخش  دل و جان مومنین در سراسر عالم هستی است.

وی با بیان اینکه سالروز فتح خرمشهر به دست رزمندگان اسلام متقارن با فتح خیبر به دست مولای متقیان حضرت علی(ع) است، افزود: رزمندگان اسلام در عملیات آزاد سازی خرمشهر با تبعیت از ولایت فقیه به میدان مبارزه با دشمن بعثی رفتند و آنان را شکست دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان خرمشهر قهرمان را نماد مقاومت ملت سرافراز ایران اسلامی در برابر دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی دانست و خاطر نشان کرد: فتح خرمشهر به دست رزمندگان غیور و سلحشور به ما درس ایمان، اخلاص و عمل صالح می دهد چرا که رزمندگان با ایمان به خدا بر دشمنان غلبه کردند.

حجت الاسلام محسن زاده تصریح کرد: هر کسی در عالم بشریت ایمان، اخلاص و عمل صالح را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد در عرصه‌های مختلف زندگی پیروز می‌شود و وعده خدواند در قرآن نیز همین است.

این کارشناس علوم دینی و مذهبی با بیان اینکه ایمان آورندگان به خدا در راه پاسداری از دین پروردگار ثابت قدم هستند و جهاد در راه ایزدمنان را برای خود وظیفه می‌دانند، افزود: دل چنین انسان مومنی محل فرود آمدن ملائکه آسمانی می‌شود.

وی ایستادگی در مسیر حفظ اسلام و خاک ایران اسلامی را وظیفه همگان عنوان کرد و ادامه داد: خون شهیدان در عملیات بیت المقدس امروز نتیجه داده و ملت ایران در برابر تهدیدات دشمنان یکپارچه و مقاوم است و دشمن همه آرزوهای خود را به گور خواهد برد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی را ستودنی ذکر کرد و ادامه داد: استقامت و ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان آنان را زمین گیر کرده و موجب عصبانیتشان شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ویژگی‌های مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه بندر آستارا را در زمینه مقاومت، متفاوت عنوان کرد و ادامه داد: بندر آستارا شهرستانی است که دو نسل از مجاهدین و رزمندگان را در تاریخ پرافتخار خود تجربه کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی رزمندگانی در بندر آستارا بودند که در مقابل تهاجم بیگانگان و ظالمان خالصانه و شجاعانه ایستادند و امروز نامشان را در مزار شهدای این شهرستان مرزی به عنوان سند افتخار انقلاب اسلامی می‌توان مشاهده کرد.

این مقام مسئول برپایی یادواره‌ها و آیین‌های گرامیداشت دوران هشت سال جنگ تحمیلی را در بندر آستارا بسیار ضروری دانست و خاطر نشان کرد: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیز مجاهدان فی سبیل الله این شهرستان در عملیات‌هایی نظیر بیت المقدس حضوری درخشان داشتند که در نهایت پیام رسان ایستادگی، پایداری و شجاعت به سایر کشورهای اسلامی و آزادیخواه جهان شدند.

 حجت الاسلام محسن زاده گفت: دشمنان امروز به قدرت و صلابت ایران اسلامی پی برده‌اند و این مدیون شهدا و کسانی است که در سال‌های پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و جنگ تحمیلی و پس از آن دشمن را به آن سوی مرزهای آبی سوق داده اند.

این کارشناس علوم دینی و مذهبی با بیان اینکه الان در خلیج فارس از ناوهای آمریکایی خبری نیست و تعداد آن به انگشتان دست رسیده است، اظهار کرد: قدرت و اتحاد ایران اسلامی در برابر دشمنان ترس و وحشت به دل آنان انداخته است.

وی با اشاره به اینکه غده سرطانی منطقه، اسرائیل غاصب در جنگ‌های متعدد کشورهای عربی را شکست داده است، تصریح کرد: اسرائیل در زمان اوج خود نتوانست در جنگ 33 روزه به حزب الله لبنان غلبه کند و این پیروزی را آنان با الگوگیری از ایستادگی و مقاومت ملت ایران اسلامی به دست آوردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه غول جنگی اسرائیل در جنگ 33 روزه با دستان خالی حزب الله لبنان نتوانست مبارزه کند و به پیروزی رسد، اظهار کرد: در جنگ 33 روزه در حالی که کشورهای عربی تمام ثروت خود را در اختیار اسرائیل گذاشته بودند این رژیم غاصب نتوانست بر ملت قهرمان لبنان چیره کند و در نتیجه شکست را قبول کرد.

حجت الاسلام محسن زاده با اشاره به اینکه دشمنان در حال حاضر با مردم و ملت سوریه وارد میدان جنگ شده اند، افزود: سوریه نماد مقاومت اسلامی است و تمام دلسوزان اسلام و آزادیخواهان جهان پشتیبان این ملت باشند تا جبهه کفر جهانی نتواند به اهداف پلیدش برسد.

وی با بیان اینکه 64 کشور دنیا برای شکستن مقاومت مردم و ملت سوریه بسیج شده‌اند، خاطر نشان کرد: امروز ملت سوریه به خاطر مجاهدت در راه خدا مورد محاصره قرار گرفته و تکلیف همه مسلمانان این است جبهه مقاومت اسلامی را تقویت کنیم.

حجت الاسلام محسن زاده رمز حفظ انقلاب و حفاظت از دستاوردهای ارزشمند آن و رساندن پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی‌اش را در گروی توکل بر خدا و اهل بیت(ع)، اتحاد و همدلی و تبعیت از دستورات ولی فقیه دانست و گفت: باید با تمام توان پشتیبان آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب بوده تا شاهد روزی باشیم که حکومت اسلامی خواسته اهل بیت(ع) به دستان حضرت صاحب الزمان(عج) در جهان تشکیل شود.

روایت خوانی از عملیات غرور آفرین بیت المقدس، تجلیل از 57 رزمنده شرکت کننده آستارایی در عملیات فتح خرمشهر، اهدای جایزه به 32 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه به مناسبت سی و دومین سالگرد آزادسازی خرمشهر از دیگر بخش‌های این مراسم در این شهرستان بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد