صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






افتتاح رسمی دفتر خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) گیلان

مدیر عامل خبرگزاری قرآنی ایکنا گفت: یکی از رسالت‌های اصلی خبرگزاری ایکنا مقابله با جریان انحرافی و فتنه است. حجت‌الاسلام سید مهدی تقوی در مراسم افتتاح رسمی دفتر خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)‌ شعبه گیلان با اشاره به اینکه تنها سرمایه نظام اسلامی چیزی جز قرآن کریم و اهل بیت (ع) نیست،‌ اظهار کرد: معرفی این دو امانت رسالت بزرگی است.

کد خبر : 953 | 8:19 ق.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۱

1

مدیر عامل خبرگزاری قرآنی ایکنا گفت: یکی از رسالت‌های اصلی خبرگزاری ایکنا مقابله با جریان انحرافی و فتنه است.

حجت‌الاسلام سید مهدی تقوی در مراسم افتتاح رسمی دفتر خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)‌ شعبه گیلان با اشاره به اینکه تنها سرمایه نظام اسلامی چیزی جز قرآن کریم و اهل بیت (ع) نیست،‌ اظهار کرد: معرفی این دو امانت رسالت بزرگی است.

وی قرآن کریم را معجزه جاوید پیامبر اکرم (ص) دانست و افزود: حق تمام مردم جهان است که با شناخت ابعاد قرآن به سعادت واقعی برسند.

مدیر عامل خبرگزاری ایکنا با اشاره به سرویس‌های این خبرگزاری،‌ تصریح کرد: این خبرگزاری دارای سرویس‌هایی از جمله قرآن و هنر، قرآن و اقتصاد، قرآن و سیاست و سرویس قرآن و خانواده و … است و مخاطبان خبرگزاری ایکنا قشر فرهیخته و اساتید حوزه و دانشگاه هستند.

وی ادامه داد: اخبار خبرگزاری ایکنا اکنون به 42 زبان زنده دنیا ترجمه می‌شود که در شش نقطه جهان دارای خبرنگار بوده و حدود 6 هزار نفر خبرنگار افتخاری هستند.

تقوی با تصریح بر اینکه سبک زندگی باید از قرآن اخذ شود،‌ خاطرنشان کرد: نظارت مردمی به موازات گسترش جامعه قرآنی باید بیشتر شود.

وی یکی از وظایف این خبرگزاری را برطرف کردن شبهه نامید و یادآور شد: با هیچ جریان سیاسی ارتباط نداریم.

مدیر عامل خبرگزاری ایکنا یکی از رسالت‌های اصلی این خبرگزاری را مقابله با جریان انحرافی و فتنه و مخالف با اصل نظام و ولایت‌فقیه عنوان کرد و گفت: جامعه قرآنی در فتنه‌های بعدی بزرگ‌ترین رسالت را به‌عهده دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی گیلان نیز در مراسم مذکور با اشاره به اینکه آن‌چه به عنوان تفکر و اندیشه به دنیا عرضه می‌شود دارای اندیشه قرآنی است،‌ اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از معارف قرآنی است.

سیروس عالم خاطرنشان کرد: در طول 34 از پیروزی انقلاب آن‌چه از قرآن درک کرده‌ایم اجرا شده و آن‌چه که درک نکرده‌ایم در تلاش برای درک و اجرای آن در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه مردم گیلان اهل تفحص و تحقیق در قرآن هستند،‌ تصریح کرد: با فرستادن پیامبر اکرم (ص)‌ از جانب خداوند و نزول آیات الهی هر روز شاهد هستیم که افراد معتقد به قرآن در حال افزایش هستند.

رئیس جهاد دانشگاهی گیلان گام گذاشتن در راه قرآن را از بزرگ‌ترین افتخاراتی نامید که فرد مسلمان می‌تواند از آن بهره‌مند شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد