صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری کارگاه‌ پژوهشی اقتصاد مقاومتی در گیلان

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی جنگ نرم برای ۱۵۰ استاد بسیجی گیلان، گفت: کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی اقتصاد مقاومتی اساتید بسیجی گیلان برگزار می‌شود. محمدمهدی نیازمند با اشاره به فعالیت 26 کانون بسیج اساتید در دانشگاه‌های گیلان اظهار کرد: 4 کانون جدید نیز به زودی در علمی کاربردی، سما […]

کد خبر : 9547 | 10:35 ق.ظ | ۷ خرداد , ۱۳۹۳

محمدمهدی نیازمند

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی جنگ نرم برای ۱۵۰ استاد بسیجی گیلان، گفت: کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی اقتصاد مقاومتی اساتید بسیجی گیلان برگزار می‌شود.

محمدمهدی نیازمند با اشاره به فعالیت 26 کانون بسیج اساتید در دانشگاه‌های گیلان اظهار کرد: 4 کانون جدید نیز به زودی در علمی کاربردی، سما و دو واحد دانشگاهی در شرق گیلان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به عضویت یک‌هزار و 200 استاد بسیجی در سازمان بسیج اساتید گیلان، افزود: رویکرد امسال این سازمان علمی و پژوهشی است و در این حوزه با برنامه‌ریزی راهبردی فعال می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان با اشاره به ضرورت برگزاری همایش‌های علمی و پژوهشی، گفت: دو طرح پژوهشی همایش ملی مدیریت و اجرای طرح‌های پژوهشی دستگاه‌های دولتی گیلان اجرایی شد و این برنامه‌ها ادامه دارد.

نیازمند با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی جنگ نرم برای 150 استاد بسیجی گیلان، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی اقتصاد مقاومتی اساتید بسیجی گیلان با حضور اساتید شاخص این حوزه برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی عالی گیلان، افزود: کارگاه فلسفه علم در دانشگاه گیلان برگزار شد و این روند تا پایان امسال ادامه می‌یابد.

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان از سازماندهی یک هزار و 200 استاد در کانون‌های بسیج اساتید خبر داد و گفت: کانون بسیج اساتید در 80 درصد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گیلان راه‌اندازی شده است و حلقه‌های علمی بسیج گسترش می‌یابد.

نیازمند، شناسایی و جذب نخبگان و جلب همکاری آنان در راستای نیازهای کشور از طریق ارتباط علمی و معنوی آنان با اساتید در موضوعات تخصصی و تقویت و تعامل صحیح علمی و فکری در موضوعات تخصصی بین اساتید و دانشجویان در راستای تحقق جهاد علمی را از اهداف تشکیل حلقه های علمی بسیج اساتید عنوان کرد.

وی، تقویت بنیه علمی و اعتقادی و پرورش مهارت های فردی و اجتماعی دانشجویان،شناسایی و پرورش استعدادهای خلاق و هدایت نخبگان به سمت رفع نیازهای تخصصی و فراهم نمودن بستر ارتقاء بصیرت و حقیقت جویی را از دیگر اهداف تشکیل حلقه های علمی بسج اساتید عنوان کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد