صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اعزام 15 هزار گیلانی به مرقد امام خمینی .ره

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان از اعزام بیش از 15 هزار نفر به مرقد امام خمینی (ره) در 14 خرداد ماه امسال از این استان خبر داد. سیدعلی حسینی در جلسه کمیته مراسم و تبلیغات ستاد بزرگداشت بیست‌وپنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گیلان اظهار کرد: ربع قرن از رحلت امام (ره) می‌گذرد. وی […]

کد خبر : 9587 | 12:17 ب.ظ | ۸ خرداد , ۱۳۹۳

IMG_0285

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان از اعزام بیش از 15 هزار نفر به مرقد امام خمینی (ره) در 14 خرداد ماه امسال از این استان خبر داد.

سیدعلی حسینی در جلسه کمیته مراسم و تبلیغات ستاد بزرگداشت بیست‌وپنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گیلان اظهار کرد: ربع قرن از رحلت امام (ره) می‌گذرد.

وی به عزت بخشیدن امام (ره) به تمام مسلمانان اشاره کرد و افزود: امسال تعداد 500 نفر به صورت پیاده از گیلان به مرقد امام (ره) اعزام شدند.

حسینی با تاکید بر حرکت در خط و اهداف امام (ره)، تصریح کرد: مردم عاشق تفکر و اندیشه‌های امام (ره) هستند.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه قدس گیلان خواستار تبیین دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و عدالت‌محوری اندیشه‌های امام (ره) در مراسم‌ها شد و بیان کرد: امام به گونه‌ای رزمندگان را در دوران دفاع مقدس تربیت کرد که برای رضای خداوند تلاش کردند.

وی با بیان اینکه وصیتنامه امام (ره) باید به صورت گسترده در جامعه منتشر شود، خاطرنشان کرد: وصیتنامه امام (ره) برای نسل‌های آینده است و سخنرانان این موضوع را در مراسم‌ها تبیین کنند.

حسینی از اعزام بیش از 15 هزار نفر به مرقد امام خمینی (ره) در 14 خرداد ماه امسال از گیلان خبر داد و گفت: موضوع مذکور نشان‌دهنده عشق و علاقه مردم گیلان نسبت به امام (ره) است.

زندگی امام خمینی (ره) در گیلان تبیین می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور گیلان نیز در جلسه مذکور به امنیت پایدار در کشور اشاره کرد و گفت: امنیت موجود در ایران در نقاط دیگر دنیا پیدا نمی‌شود.

مرتضی رضایی با تاکید بر گسترش اندیشه‌های امام (ره) بین نسل جوان، بیان کرد: انقلاب در راستای نهادینه شدن ارزش‌های اسلامی در جامعه به پیروزی رسید.

وی از اجرای ویژه‌برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در گیلان خبر داد و اظهار کرد: سیره زندگی امام (ره) در تمام شهرستان‌ها تبیین می‌شود.

اعزام کاروان دوی صحرانوردی به مرقد امام (ره)

معاون فرهنگی و امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در جلسه کمیته مراسم و تبلیغات ستاد بزرگداشت بیست‌وپنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گیلان اظهار کرد: امسال کاروان‌های دوچرخه‌سواری و دوی صحرانوردی از گیلان به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

سید اسماعیل پاداش‌ستوده از اجرای ویژه‌برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد امام علی (ع) اداره کل ورزش و جوانان گیلان خبر داد و بیان کرد: رهنمودهای امام خمینی (ره) در ورزشگاه‌های استان نصب می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد