صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی.ره

چهاردهم خرداد نماد تاریخی پیوند مردم با ولایت است. میلیونها زن، مرد در تشییع پیکر مطهر رهبر و مقتدای خویش در چهاردهم خرداد 68 یکی از ماندگارترین صحنه‌های دلدادگی و بیعت را به جهانیان نشان دادند. ارادت مردم به ساحت مقدس امام خمینی(ره) به واسطۀ تحمل مجاهدت‌ها، تبعیدها و سختی‌هایی بود که موجب آزادگی، سربلندی […]

کد خبر : 9595 | 12:44 ب.ظ | ۸ خرداد , ۱۳۹۳

شورا25

چهاردهم خرداد نماد تاریخی پیوند مردم با ولایت است. میلیونها زن، مرد در تشییع پیکر مطهر رهبر و مقتدای خویش در چهاردهم خرداد 68 یکی از ماندگارترین صحنه‌های دلدادگی و بیعت را به جهانیان نشان دادند. ارادت مردم به ساحت مقدس امام خمینی(ره) به واسطۀ تحمل مجاهدت‌ها، تبعیدها و سختی‌هایی بود که موجب آزادگی، سربلندی و عزّت ایرانیان گشت. تحقق انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) توانست قلب میلیونها ایرانی را به یکدیگر پیوند دهد و جوانانی را بیافریند که در مقاومت هشت سالۀ جنگ تحمیلی حماسه‌های بی نظیری را در تاریخ معاصر خلق نمایند. پیوند و همدلی مردم در بیعت با ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری تجلی استمرار ولایت انبیاء عظام بود. از این رو با فقدان جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی ملت سربلند ایران با زعامت حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای یکپارچگی خویش و آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی را برای رسیدن به اهداف متعالی اسلام نشان دادند.
امام خمینی(ره) درطول عمر پربرکت خود بر همدلی و اشتراک نظر برای آبادانی کشور تأکید داشتند و همواره بر وحدت کلمه آحاد ملت پای می فشردند. بدون تردید آنچه که دشمنان نظام مقدس اسلامی را مأیوس می‌سازد یکپارچگی و صفوف درهم فشرده‌ای است که اجازۀ نفوذ بیگانگان را نخواهد داد و موجب استقلال کشور خواهد بود. در راستای همین خطاب‌ها و اندیشه‌های گهربار حضرت امام(ره) بود که با سکانداری مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران یکبار دیگر همان آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی دنبال شد و توطئه‌های همه جانبه دشمنان انقلاب اسلامی خنثی گشت. هرساله در چهاردهم خرداد ملت مسلمان ایران با پاسداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بر ادامه راه شهیدان از آغازین روزهای نهضت در خرداد سال 42 تاکنون تأکید می نمایند. امروز که در آستانه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، این حماسۀ حضور تجلی دیگری یافته است و با رهنمودهای مقام معظم رهبری همان شور و احساس، ایمان و اعتقاد جمعی در جهت تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی جاری و ساری است.
شوای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، ضمن دعوت عموم مردم ولائی گیلان برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، پاسداشت نام و یاد رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران را به منزلۀ تداوم بیعتی می داند که همواره در صحنه‌های حضور ملت مسلمان ایران تکرار می‌شود. بی تردید نام امام خمینی(ره) در جهان زنده است و همیشه تجلّی‌گر وحدت، سازندگی و عزّتی است که ایران را از گزند تفرقه و هجمۀ دشمن حفظ خواهد نمود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد