صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهدا و فرماندهان دفاع مقدس بهترین الگوهای مدیریت جهادی هستند

هامون محمدی  در جلسه ستاد پشتیبانی طرح هجرت 3 به نامگذاری «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری در سال 93 اشاره کرد و افزود: تکیه بسیج بر مردم بوده و این نامگذاری سرلوحه فعالیت‌های بسیج است. محمدی با بیان اینکه بسیج موضوع اقتصاد مقاومتی را به طور جدی دنبال می‌کند، […]

کد خبر : 9604 | 8:53 ق.ظ | ۱۰ خرداد , ۱۳۹۳

محمدی هامون

هامون محمدی  در جلسه ستاد پشتیبانی طرح هجرت 3 به نامگذاری «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری در سال 93 اشاره کرد و افزود: تکیه بسیج بر مردم بوده و این نامگذاری سرلوحه فعالیت‌های بسیج است.

محمدی با بیان اینکه بسیج موضوع اقتصاد مقاومتی را به طور جدی دنبال می‌کند، تصریح کرد: شهدا و فرماندهان دفاع مقدس بهترین الگوهای مدیریت جهادی هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان پیدا کردن ظرفیت‌های پنهان را از برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه خواند و بیان کرد: محرومیت‌زدایی و اشتغال از ماموریت‌های اصلی بسیج سازندگی در سال 93 است.

وی غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه‌های کار و تلاش را از اهداف بسیج سازندگی در سال 93 عنوان کرد و گفت: ترویج فرهنگ کار و تلاش با بهره‌گیری از روحیه و منش بسیجی در میدان‌ها از جمله اهداف بسیج سازندگی است.

محمدی با اشاره به اجرای طرح‌های کوتاه و بلند مدت در بسیج سازندگی گیلان، خاطرنشان کرد: برقراری تعامل موثر با وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های دولتی و عمومی و اقشار مختلف بسیج از برنامه‌های بسیج سازندگی است.

این مسئول از تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی در سپاه قدس گیلان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته 639 پروژه با اختصاص یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار در گیلان به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان پرورش ماهیان و اردک هنگام کشت برنج را از طرح‌های اجرایی در سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: 100 هزار قطعه جوجه نژاد بومی بین روستائیان در گیلان توزیع شده است.

وی، تهیه ماشین جوجه‌کشی از طریق پرداخت تسهیلات یا به صورت اهدایی را از جمله اقدام‌های بسیج سازندگی گیلان در سال گذشته برشمرد.

پروژه‌های کوتاه‌مدت با فعالیت گروه‌های جهادی به اتمام می‌رسد

فرماندار لنگرود نیز در جلسه مذکور طرح هجرت 3 را دارای برنامه‌های فرهنگی و عمرانی معرفی کرد و گفت: تکیه بر اقتصاد مقاومتی با توجه به شرایط ویژه کشور حائز اهمیت است.

سیدرضا جوادپور با تاکید براینکه می‌خواهیم ملتی مقتدر در عرصه بین‌المللی باشیم، بیان کرد: فرمانداران با برنامه‌ریزی به‌موقع در رده‌های اجرایی فعال می‌شوند.

وی خواستار آسیب‌شناسی اجرای پروژه‌ها در سال‌های گذشته شد و اظهار کرد: پروژه‌های کوتاه مدت را می‌توان با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی به اتمام رساند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد