صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برپایی نقاشی 34 متری در مدرسه دخترانه فاطمیه صومعه‌سرا

در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دانش‌آموزان مدارس دخترانه راهنمایی فاطمیه و دبیرستان حجاب نقاشی 34 متری را برپا کردند.

کد خبر : 962 | 8:24 ق.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۱

در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دانش‌آموزان مدارس دخترانه راهنمایی فاطمیه و دبیرستان حجاب نقاشی 34 متری را برپا کردند.

در این مراسم پرویز امیدی کارشناس فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع جنگ تحمیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سی و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی نقاشی 34 متری با مشارکت 34 نفر از دانش‌آموزان مدارس دخترانه حجاب و عفاف با موضوعیت انقلاب و حجاب برپا شد.

وی افزود: به‌مناسبت آغاز جشن پیروزی انقلاب اسلامی دانش‌آموزان هنرهای خود را در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری از قبیل سرود، تئاتر، نقاشی، نهج‌البلاغه، قرآن و … از 1 تا 23 بهمن ماه در سطح شهرستان ارائه می‌دهند و پس از برگزیده شدن در فروردین و اردیبهشت سال آتی به مرحله استانی راه خواهند یافت و پس از کسب رتبه در تابستان وارد مرحله کشوری می‌شوند.

امیدی خاطرنشان کرد: در سال گذشته حدود 180 نفر از دانش‌آموزان صومعه‌سرایی در مرحله استانی و 10 نفر نیز در مرحله کشوری توانستند به کسب رتبه‌های اول تا سوم دست یابند.

کارشناس فرهنگی هنری آموزش و پرورش در ادامه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان را فضیلتی و سعادتی بزرگ عنوان و اذعان کرد: دانش‌آموزان و نسل جوان ما باید با برپایی این مراسمات و الگوپذیری و سرمشق قرار دادن این ایثارگران با حضرت امام(ره) و شهیدان از جان گذشته‌مان تجدید میثاق کنند تا بتوانند از میهن اسلامی خود برای حق علیه باطل دفاع کنند و در برابر ظلم و ستیز دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند.

امیدی در ادامه از اجرای بالغ بر 20 برنامه فرهنگی هنری در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و یادآور شد: آموزش و پرورش صومعه‌سرا برنامه هایی از قبیل برپایی سرود همگانی با رنگ پرچم اسلامی توسط یک هزار دانش‌آموز، برگزاری مسابقات فرهنگی و مقاله‌نویسی، ویزیت رایگان اجرای مسابقات ورزشی، برگزاری نمایشگاه عکس، خوشنویسی، نقاشی، محفل انس با قرآن به یاد شهدای 8 سال دفاع‌مقدس و…. در ایام‌الله دهه فجر اجرا خواهد کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد